Conversatie tussen griekimon en Mephisto

14 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Jazeker. Er moet alleen wel heel wat aan gebeuren. Straks een mooi paleis. Dan kun je wel even langskomen en mag je me wel introduceren bij Dollars.
  2. Oeh dan zit je best wel ideaal.
  3. Je kent me. Ik spaar niemand.
  4. Zeer beledigend.
  5. Haha, scherpe constatering. Ik ben al meer dan een half jaar niet meer op MSN eigenlijk. Daar zitten alleen nog maar stomme mensen op. Alle koele mensen doen aan facebookchat.
  6. Hé Kimon. Ligt het aan mij, of ben je nooit meer op MSN? Ik ook heel weinig, dat weet ik wel. Maar soms mis ik de droge gesprekken laat op de avond wel.
  7. Jep, ik zal er wel op blijven letten. Het vervelende is alleen dat mijn Nijmeegse netwerk voornamelijk uit mede SSHN-studenten bestaat. Nou ja, we zien wel.
  8. Ja, natuurlijk. Dankjewel in ieder geval! Zal vanavond eens een mailtje sturen voor wat meer informatie. Mocht je nog eens iets opvangen, dan mag je het grote nieuws natuurlijk nog wel een keer brengen. Zien we elkaar waarschijnlijk nog wel wat vaker in het echt.
  9. Is natuurlijk heftige shit. Maar dan zit mijn klus er nu op. Succes iig!
  10. Oh dat, haha. Ik dacht al, wat heeft dat nou met die post te maken. Maar ja, ik heb hem binnen. Hoewel Feestboek wel even moest laden.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 14
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste