Conversatie tussen Forza Inter en Pizzakoerier

9 Profielboodschappen

  1. Awesome!
  2. Mijn vader schrijft ze ook. Hij heeft boeken in Afghanistan van kleine verhaaltjes dus beetje dichten.
  3. Mooie talen man. Ik houd oprecht van gedichten in het Farsi. Er zitten daar echt geweldige dichters, zelf kan ik het niet lezen. Toch, wanneer het vertaald wordt, kunnen ze een bepaald gevoel overbrengen; sensationeel.
  4. Nee ben geen afgpower haha vind dat z'n knuppel Ik spreek dari farsi en pashtu ja
  5. Heerlijk om te lezen he, en zeker het inter stukje's haha en het verhalen over transfer net zo mooi
  6. Yes. Schitterend boek.
  7. Heb jij de boek van Ibra ook gelezen?
  8. okee nou dat is wel logisch ja, maarja nooit opgeven om die gloryhunters te verslaan met inter. doe je goed man beste 25 van NL. Jammer genoeg heb je het op Xbox want ik heb hem namelijk op de PS3. Pes 2013 vind ik niet echt super eerlijk gezegd. Daar zal Messi en Ronaldo ongetwijfeld ook superieur zijn tegen over de rest. Ik krijg tot nu toe gelukkig van die opponent's zoals Milan, Napoli of Juve dus dat gaat wel lekker haha.
  9. Yoo.. Ik speel m op xbox 360. Ik overweeg alleen om m weg te doen. Ik geniet er niet meer zo van als vorige edities, de kloof tussen RM, Barcelona en de rest is te groot. Ronaldo schiet en scoort is bijna een regel. Ondanks dat ik voorgaande fifa edities tot de 25 beste behoorde van NL. vind ik deze editie keihard zuigen. Ik weiger met RM of Barcelona of Spanje te spelen (hoezo Torres beter dan Milito?). Ik denk dat ik m ga ruilen voor PES 2013.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9