Conversatie tussen Maradona10 en Laird

68 Profielboodschappen

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
  1. Ben ik solidair met je!
  2. Je hebt uiteraard een goed punt. Misschien doe ik dat wel.
  3. Hey man, pak even een lekkere borrel, zet je computer ff uit of laptop/smartphone aan de kant en laat de boel hier ff de boel joh. Is het toch niet waard joh. Sta lekker boven die engnekken.
  4. Misschien zou je af en toe iets genuanceerder over bepaalde onderwerpen/groepen mensen kunnen posten. Mijn moeder is een verspreider van het geloof (geweest) en ik heb ongeveer een beeld wat jij van dat soort mensen vindt. Dus ik denk dat ik het best overleef dat je niet in mijn hoek staat hoor. Al vind ik het tegelijkertijd droevig als je meteen die toer op gaat.
    Ik kom hier overigens vooral om over sport en voetbal te posten.
  5. Ik weet wel dat je er voortaan alleen voor staat. Want wat jij beweert en ook nog eens op die plek neer gooit heb ik nooit beweerd.
  6. Prima. Je bent een beste kerel, maar op bepaalde gebieden kan ik je totaal niet volgen.
  7. Herkenbaar!
  8. Misschien is dit weer een goed moment voor hem om weer eens een paar maanden afwezig te zijn.
  9. Ach, had ik ook wel weer verwacht, maar wellicht dat ik zo wel een uitleg krijg en ik zie een privéberichtje dus zal eens kijken wat men te melden heeft....
  10. Nog gekker, zelfs je opmerking is nu weggegumd. Laf.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 68
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste