Conversatie tussen DonK en Río

8 Profielboodschappen

  1. Ah ja, ik snap wat je bedoelt.
  2. "Voor je het weet, wordt aan jou de toegang geweigerd." Zo is het wel duidelijk denk ik.
  3. Ik snap wat je zegt, maar let's agree to disagree Naar mijn (onze) mening is er meer dan genoeg ruimte om ook wat negatiefs te zeggen. Hetzij in de lijstjes, hetzij in een positieve award (wanneer je stemt voor de 'slimste' kun je natuurlijk prima zeggen dat je bij DonKarst vs pietje op pietje stemt omdat je DonKarst zo dom vindt lullen altijd).
  4. Ja. Maar volgens mij is iedereen ondertussen wel wat volwassener geworden, zijn de grootste brokkenpiloten wel uit moderatorteam en forumleden gewist en is de behoefte best groot en in ieder geval bij meer mensen aanwezig dan afkeer.

    Maar goed.
  5. Dat is waar. Het is meer dat ik meerdere reacties lees dat het nu 'opeens' niet meer leuk is, 'vroeger was het leuker' etc. Terwijl zo lang ik actief op dit forum zit waarvan de grootste tijd niet als mod, het al niet toegestaan was (op een jaar na, maar toen liep het de eerste dag compleet uit de hand waardoor alles gesloten werd en er een paar bans waren als ik me niet vergis).
  6. Niet dat dat een reden is om het dit jaar weer zo te doen.
  7. Dacht ook nog aan het plaatje met die cornervlag van hem
  8. ARGH. Ik zal die site over spatiegebruik nog maar eens opzoeken
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8