Conversatie tussen Harvey en Bonevacia

72 Profielboodschappen

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ja ik ook niet, daarom ging ik zo enthousiast voor degene die ik kende haha.
  2. Oh haha die vond ik naderhand pas, ik kwam eerst borden met Almelo, Hengelo en Bathmen tegen Inzoomen op die regio en ik had de goede Laren. Wist trouwens niet eens dat er 2 Larens waren.
  3. Hahaha ja lag er beetje aan hoe ik jouw post interpreteerde, maar dan zou ik jou natuurlijk nooit hebben verweten alle rondes goed te moeten doen Made no sense.
  4. Haha gebruik ze best weinig, maar wel prima aankoop. Gebruik ze eigenlijk vooral om te bellen, merkte bij Netflix dat er wat latency was waardoor geluid en beeld niet 100% synced waren. Voor muziek en telefoongesprekken zijn ze wel perfect. Blij dat ik maar 1 paar besteld heb uiteindelijk.
  5. En, hoe bevallen je de oortjes?
  6. Ja twijfel of ik gewoon 2 van deze moet bestellen ipv Xiaomi's erbij of gewoon maar 1 paar. Xiaomi's gaan hem niet meer worden iig.
  7. Ik zou ze zeker bestellen als ik jou was. Heb er niet al te veel research naar gedaan maar kan me niet voorstellen dat je voor iets goedkopers iets vergelijkbaars/beters vindt. En je kunt ze altijd nog terugsturen natuurlijk.

    Ben ook wel benieuwd hoe jij deze vergelijkt met de Xiaomi's.
  8. Oh dat klinkt echt heel erg nice zeg. Geweldige value van voor 30 euro.
  9. Vind ze echt heel nice! Vergelijkbare kwaliteit met Sennheiser oortjes (wel met kabel) die ik eerst had. Blijven goed zitten, ben er ook stukken mee gaan rennen en heb ze geen 1x aan hoeven duwen omdat ik bang was dat ik ze kwijt zou raken. Batterijduur is ook echt lang volgens mij. Had ze 2 uur ingehad zonder last aan mijn oren te krijgen en had nog 80% batterij over ofzo.

    En wat helemaal nice was is dat ik ze via Amazon gekocht heb en de seller had me er een 40% kortingsvoucher bijgestopt in de doos die ik achteraf heb verzilverd. 20 euro cash back dus ik heb ze nu voor 30 euro. Kreeg er ook nog een maand Amazon Prime Video bij.

    Had ze besteld via https://www.amazon.nl/SoundPEATS-Blu...s%2C157&sr=8-1
  10. Hoe bevallen de oortjes?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 72
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste