Conversatie tussen King_Eric en Kasper

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Heel wat van de humor komt ook door het vreemde taaltje vind ik. Ik zal de volgende dagen eens zien hoe het allemaal klinkt en wat ik ervan kan maken.
  2. Kan je vast wel iets leuks van maken. Desnoods vervorm je het een beetje zodat het meer een conversatie tussen jullie twee wordt.

    Heb sa2sa-Sheva7 trouwens net teruggekeken. Dat laatste stuk, ik lig gewoon weer dubbel
  3. Heh, ik was net aan het overwegen of ik Pennie's rant erop zou zetten. Het is dan wel een monoloog, maar goed...
  4. hehe
  5. Dacht ik ook eerst, maar hij gaf die thanks gewoon omdat hij het een geinige foto vond, niet omdat hij de man in de linkerbovenhoek herkende...
  6. Hehe, heb onlangs ook zo één geplaatst. Jammer genoeg heeft niemand het ooit doorgehad...

    http://forum.voetbalzone.nl/showthre...=1#post2466067
  7. Heh, het heeft verder geen enkel doel of betekenis, klopt. Maar wel enorm grappig
  8. Beste United goal ooit!
  9. Ik snap je punt niet echt. Ik besef goed genoeg dat de lading bij sommige woorden cultureel afhankelijk is. Dat heb ik nooit ontkend (noch de FA). Maar het punt was dat Suarez niet in Uruguay zit, maar in Engeland en dus de daar geldende normen tellen. Net zoals ik ook niet zou schelden met kanker in Nederland, hoe vreemd ik het ook mag vinden dat daar zo zwaar aan getild wordt door sommigen.

    Wat neger betreft, ik heb toen enkel de constatatie gemaakt (en mijn verrassing geuit) dat het woord neger zo makkelijk werd gebruikt in Nederland. Ik heb dat nooit veroordeeld maar gewoon aangegeven dat dat culturele verschil tussen Nederland en België/Engeland velen hier blijkbaar niet in staat stelde om de straf die in Engeland op zoiets staat te begrijpen. Net omdat ze het enkel vanuit hun Nederlands referentiekader zagen.
  10. Ah, dan moet ik hem verwarren met iemand anders.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste