Conversatie tussen Laird en edodevries

27 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Dank! Fijne zondag nog!
  2. Dank je wel, vind ik fijn om te lezen.
  3. Ik denk dat je in het fragment prima uitlegt waarom je hiervoor kiest. Als dit (onder andere) je manier is om met je verleden om te gaan kán niemand daar toch problemen mee hebben zou je denken.
  4. Kleine moeite. Graag gedaan. Moet bekennen dat ik wel zenuwachtig was voor de reacties, Op social media weet je dat je de volle lag zal krijgen maar dat maakte me niet uit. Maar de mensen waar ik mee werk en in mn omgeving reageerden prima. Ook de mensen die het niet kunnen begrijpen. ( Wat ik overigens heel goed snap )
  5. Bedankt voor de link. Boeiend om zo een inkijkje in dat deel van je wereld te krijgen!
  6. Hartstikke bedankt.
  7. Zijn hele verhaal draait wel over de persoon de Vries (gelukkig geen familie overigens..), hij begint zelfs met de metafoor over de Vries in verband met Cor van Hout om aan te geven wat voor man Peter R. de Vries zou zijn. Ik heb het interview van Peter R. de Vries niet gezien (en het wordt helaas niet bijgevoegd in het artikel, kan het verder ook niet vinden) maar ik kan me niet voorstellen dat de Vries echt heeft gezegd dat 'de mensen de aanslag in Parijs zelf hebben uitgelokt'. Het is een rare man (Peter R.), maar zo ver zie ik hem echt niet gaan.
  8. Oke, verkeerd ingeschat. Maar zn verhal duurt n minuut of vier en dat over dom was maar 1 zin.
  9. Zeker, films met hem kijk ik hoe dan ook. Hoef ik verder niet eens te weten vooraf waar t over gaat.
  10. Haha fijn dat ik een medestander heb dan
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 27
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste