Conversatie tussen somagunner en Peerk

18 Profielboodschappen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. Thanks man. Had al gelezen inderdaad
  2. Een eigen invulling in Hitlers leven op een bepaald moment zou nog beter zijn ja. Maar ik vind Hitler ook best slim en denk niet dat ik op zijn niveau een land kan regeren. Alhoewel het een stuk makkelijker gaat doordat hij een vijand had gecreëerd en veel ruimte had.

    Denk dat ik het liefst de Hitler zou zijn dat goede kan brengen door de leider te zijn. Zou bij nader inzien zo’n keuze nog beter vinden ja.
  3. Is ook wel lastig waar je in zijn leven begint. Als je alles op moet bouwen, kun je misschien beter een normaal leven leiden. Als je een Dritte Reich in je handen geworpen krijgt, dan kun je de macht net zo goed gebruiken om wat goeds aan de wereld na te laten.
    Maar ik had niet eens zo specifiek je 'niets doen' gelezen, viel me meteen al op dat we vooral slechte daden ongedaan zouden kunnen maken.
  4. Dat had ook gekund ja. Hitler dat zoveel mogelijk goede dingen doet ipv helemaal niets.
  5. Best een kans op inderdaad. Maar in dat geval ontneem ik hem in ieder geval de kans om te zeggen: 'ohja, dat bedoelde ik ook.'
  6. Ook wel een agenda inderdaad, maar voor de meeste is het gewoon de waarheid. ("Ben je blind? Je ziet het filmpje toch?") Ze zien niet dat er een mogelijkheid is dat een fragment een totaal verkeerd beeld geeft van de werkelijke situatie.
  7. Iedereen heeft een agenda die ze graag willen gebruiken. Zou best kunnen dat die jongen dingen heeft gedaan wat niet kon maar ik wil hem niet meteen aanwijzen als schuldig. Maar het boeit niemand nee.
Profielboodschappen 11 t/m 18 van 18
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12