Conversatie tussen Harvey en Yakovlev

33 Profielboodschappen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
  1. Er valt helaas eigenlijk geen tijdswinst te boeken met heuvel af gaan in tegenstelling tot fietsen, beste is om volledig vlak te rennen, maar dat is aan mijn kant van Sittard (bijna onderaan de Windraak) helemaal niet te doen.

    Naja, ik snap ook gelijk waarom ik het fietsen heb opgepakt, hardlopen is maar kut, zeker ongetraind.
  2. Nice, dat ga ik vanavond eens kijken. Ben tegenwoordig zelfs vrienden met iemand die werkt aan kernfusie, nu kan ik weer eens interessant tegen hem doen binnenkort!
  3. Oh, ik had geen idee en ik nam niet eens de moeite om iets te lezen, nu ik ff open klik zie ik dat ik makkelijk wat beter had kunnen scoren in die ronde
  4. Nee, het feit dat je Ronde 1 fout hebt gedaan. Je had comfortabel op de tweede plek gestaan anders.
  5. Ik ben het ook wel grotendeels eens dat veel mensen daar ook onterecht staan met hun dure waggies: Ik heb zojuist even de item op de L1 gekeken. Maar ik weet nog hoe het was om nog geen 1800 bruto te verdienen, daardoor heb ik wel aardig wat sympathie voor de lui die er wel genoodzaakt zijn er te staan.
    Probeerde iets van nuance aan te brengen, maar iets te veel in de andere richting.
  6. Haha oh ja dat herinner ik me nog wel. Ook weer zo'n lekker overheidsschandaal was dat.
  7. Dat ging toen over de AWACS en de Schinveldse Bossen. Volgens mij was dat doen die lui al die boomhuizen hadden gebouwd en de ME ze eruit moesten jagen. Dat is denk ik meer als 15 jaar geleden.
  8. Haha wanneer was dat dan? Waar ging dat over?
  9. Thanks man, dit doet absoluut niet onder voor mijn optreden op het jeugdjournaal.
  10. Er zijn voor pro's nog wel genoeg voordelen van een MBP tov een MBA maar ik ga dat er wss inderdaad niet uithalen. Heb vandaag de voorlopige beslissing voor de Air gemaakt inderdaad, 4 bewerking in 4k is gewoon veel beter dan op een MBP met dubbele ram. Echt heel bizar. Met sommige specifieke taken doet de Air het gewoon beter dan de Mac Pro van 10-15K.

    Touchscreen zit ik niet echt op te wachten, vind het juist irritant met onbewuste aanrakingen/stukje stof van het beeld afwrijven en heb er niet echt een toepassing voor.

    Ja de transitie naar ARM heeft nu wel een redelijke kans van slagen. Windows, maar ook datacenters die over zullen gaan stappen. Dat heeft best grote implicaties als het aankomt op energiebesparing bijvoorbeeld. Heel gaaf dat soort dingen. Al moet ik eerlijk toegeven dat mijn kennis niet heel diep gaat wat ARM-architectuur op zichzelf nou zo goed maakt.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 33
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste