Conversatie tussen chuchu en DonK

115 Profielboodschappen

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
  1. Inderdaad, dat is het ook niet. Las totaal niet / had totaal niet door, dat dat je argument was waarom hij niet achter Robben kan spelen. Overigens speelt geen enkele back achter Robben in het nieuwe systeem, aangezien ie niet rechtsbuiten staat dan
  2. Aangezien je begint met dat het NIET met voetbaltechnische redenen te maken heeft dat hij er niet bij zit, vond ik het vreemd dat je vervolgens zegt dat je n bijna iedere andere back meer vertrouwen hebt achter Robben; dat is namelijk wel op voetbaltechnische gronden dan.
  3. Nee akkoord, dan is 'het is nu eenmaal de regel' geen argument. Waar het in de discussie met de politie naar mijn mening om ging is dat iemand zei zich te ergeren aan 'fout parkeren' van politie. Als hij dat echter mag, is het ook geen 'fout parkeren' naar mijn mening. Dan kun je er idd vervolgens alsnog over twisten wat je van die ontheffing vindt...
  4. Nee zeker niet, zoiets zei je gisteren geloof ik ook tegen mij. Iedereen mag iedere regel belachelijk vinden en daar tegen ageren, maar ik vind het wel misplaatst dan te zeuren om een boete als je die regel bewust overtreedt. Of het 'ja maar ik mag het ook niet' als een agent iets doet die idd ruimere bevoegdheden heeft... komt op mij gewoon heel kinderachtig over, kinderen gebruiken die 'argumentatie' namelijk ook te pas en te onpas.
  5. Thanks, komt goed!
  6. Euhm ja... ik bevestig dat het ijdele hoop is.
  7. Ik had wel direct door dat je beetje aan het stoken was, en Erich ging daar uber serieus op in. Ik denk, ik post nog 'de grappigste' maar dat werd niet helemaal begrepen..
  8. Hehe, ja inderdaad. Liever een extra droeftoeter hier en daar, dan een waarschuwing of berisping direct.
  9. Hmmm, dat citaat plaats ineens jouw opmerking over die 'mongolide Brands' wel in een wat vreemd perspectief
  10. Oh, en bedankt natuurlijk
Profielboodschappen 81 t/m 90 van 115
Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste