Conversatie tussen DonK en Maradona10

22 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ik hoef niet alles te weten!
  2. Het is verder een brave jongen hoor, maar echt elke post wil hij iets opvallends plaatsen... Overkill.
  3. Absoluut. Maar goed, even de witte rook afwachten...
  4. Deze keer gun ik het je!
  5. Vriendin wil Law & Order kijken, duurt tot 23:30 Dus doe maar lekker lange intro.
  6. Vraag ik me af... ik meng me niet super vaak in voetbal-gerelateerde discussies afgezien bij het Nederlands Elftal dus velen zullen mij niet 'kennen' op dat gebied. Afgezien daarvan is het natuurlijk altijd verstandig je geen illusies te maken als je tegen mij moet
  7. Ah ja de 2-0 uit die corner zeker. Met direct daarna een eigen goal onder druk van van Nistelrooy. Slotoffensief kwam totaal niet van de grond, een van slechtste wedstrijd ooit van Nederland.
  8. Maniche was op het WK 2006, ik denk dat hij op EK 2004 doelde. Niet dat hij dan gelijk heeft want de 1-0 scoren in een wedstrijd die 2-1 eindigt is natuurlijk niet hetzelfde als de beslissende goal maken. Maar die informatie zal wel niet op zijn Nijntje-kleurplaat te vinden zijn.
  9. Ik wil dat soort onzinnige feiten m.b.t. het Nederland elftal nog wel eens (onbewust overigens, geen studie) onthouden. Cocu linksback wist ik niet meer, dat Aron rechtsback stond op een gegeven moment nog wel. Wat een wedstrijd zeg.. en wat een klote scheids dat hij van Hooijdonk die penalty niet durfde te geven.
  10. Ongeloveloos...
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 22
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste