Conversatie tussen Laird en edodevries

27 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. " King kong aint got nothing on me." Jazeker.
  2. Zelfs in de bios gezien destijds. Verhaal sprak me aan en zijn acteerwerk evenzeer. Training Day is mijn favoriete film met hem in de hoofdrol, weet niet of je die gezien hebt.
  3. Book of Eli gezien? Zo niet, echt n aanrader.
  4. Absoluut, een van mijn favoriete acteurs voor actiefilms!
  5. Jazeker. Om veel redenen. En Denzel speelt altijd geweldig ook.
  6. Je krijgt nog antwoord hoor, na csi en bones.
  7. Ik ben 22, maar voel me qua levenservaring eigenlijk jonger. Had altijd de drang naar de veiligheid van ouders, de omgeving etc. Dat terwijl ik mijn verre reizen naar met name de VS enorm kan waarderen en gigantisch geïnteresseerd ben in natuur en cultuur. Ouders hebben ook altijd erg veel gereisd dus dat zit ook wel in de genen. Nu even losworstelen van dat 'kinderlijke' zoeken naar veiligheid en zekerheid (eigenlijk een beetje hetgeen waar ik sinds de zomer mee worstel, denk dat je dat wel meegekregen hebt) en het reizen kan beginnen. Wanneer ik het geld heb om een goede reis te maken zal ik niet schromen om je advies te vragen in de toekomst natuurlijk. Wat is voor jou qua natuur het mooiste gebied dat je ooit gezien hebt? Al is dat denk ik moeilijk kiezen; zoveel moois en zo verschillend.
  8. Dank je voor je mooie woorden. Hoe oud ben je als ik vragen mag. Op mijn 20e was ik ook nog niet verder geweest dan Frankrijk. Dus het kan hard gaan, ook voor jou. Ik kan me je kriebels voorstellen maar eenmaal die stap gemaakt zal je merken dat het allemaal zo spannend niet is. ( Negatief spannend dan he, want leuk spannend is het altijd. ) Dan verleg je al heel snel je grenzen, schrik je niet snel terug voor een onderneming en geef je je jezelf met iedere reis een kado dat door geen enkel materialisitisch iets te overtreffen is. Als ik je waar dan ook mee kan helpen, nu of in de toekomst hoor ik het graag van je als je daar behoefte aan hebt. Tips, hulp, het lenen van kaarten of reisgidsen bv. Geen probleem.
  9. Dat zijn inderdaad prioriteiten die je kan stellen, prachtig dat je dat doet. Ik vind het sowieso mooi hoe jij 100% gaat voor de dingen die je belangrijk vindt. Tekent je enorm als mens, in positief opzicht. Ik hoop later ook veel te reizen al ben ik (nog) redelijk onzeker wat betreft alleen reizen. Als jongste kind ben ik altijd enorm verzorgd wat betreft reizen en heb ik nooit zo'n uitdagende dingen zelf hoeven te plannen. Dat zal dus lastig zijn op het begin.
  10. Dank je. En het ligt ook binnen jouw bereik hoor, weet ik zeker. Ik heb wel veel geluk had door mijn werk idd. Heb op 4 landen na in alle Europeese landen gewerkt e n paar daar buiten. Maar al 25 jaar heb ik maar 1 grote prioriteit, de wereld zien. Mijn vrouw is precies hetzelfde en zo heb ik haar dan ook ontmoet. In Sao Paulo op de eerste dag van de Brazilie, Argentinie, Paraguay reis. Met haar heb ik in 10 jaar tijd gemiddeld 2 echte reizen per jaar gemaakt. We rijden een 17 jaar oude auto, gaan amper uit, om maar veel te kunnen reizen.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 27
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste