Conversatie tussen chuchu en Cudi

56 Profielboodschappen

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
  1. Hmm oke thx man. Aangetekend is sws duurder en shit. Ik wil alleen track and trace, en zie via PostNL dus 20 eu + 6 eu. En dat klinkt allemaal heel goed maar ik heb het gevoel dat ik tories mis. Want zie via DHL en fedex bedragen als 60 en shit.
  2. Ik heb DHL- dat kende de ontvanger ook, dat was chill - gebruikt doorgaans voor papieren (dus briefpost) en eigenlijk altijd aangetekend omdat het belangrijk was. Goede ervaringen mee. Andere shizzle ken ik niet zo goed G.
  3. Als je bijv kenia invoert zie je ook 20 eu op postnl. Komt dat beetje overeen met jouw ervaring?
  4. Wat is duur? In NL kan je bijv. voor 6 eu pakketjes sturen van max 2 kg met track and trace.
    Maar als ik via de site van Postnl de Verenigde Staten invoer zie ik 20 eu zonder track and trace. Mis ik iets, want dit lijkt me weinig vergeleken met wat ik via fedex en dhl zie?
  5. Zoals Chevin zeil kost vooral extra geld.
    En wordt bij die DHL/POSTNL shipping points (of special points naar Ghana Turkije of de Antille - heb er hier in Zuidoost - altijd goed geholpen. Ga vaak gewoon naar zon point met men shit en regel het daar.
    Geeen idee wat het goedkoopst is tho.
  6. Hoe verstuur je pakket eh neef.
    Bij postnl je kan invullen zegmaar als je land kiest, maar is er extra papierwerk nodig of iets?
    heb 0 ervaring.

    En leeg je pb’s
  7. Ja
  8. Ah. Da's jammer. Als in helemaal geen reactie?,
  9. Had m nog bericht gestuurd maar hij had me gescot.
  10. Jaaaa. 100%
    Fijn mens ook.
    Zie m soms online op z'n PlayStation. Mjah.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 56
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste