Conversatie tussen chuchu en J-Roc

51 Profielboodschappen

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
  1. Valt op hè. Staat nu extra voor lul.
  2. Hahaha ja. Echt.
  3. Zeker weten
  4. Heb wel spam account maar volg daar alleen een pizzabakker op en Arjan Roskam.
  5. Niet eens om te lurken, joh?
  6. Heb niet eens Insta tbh.
  7. Hahahaha teringlijer
  8. Thanks amigo. Hier heb ik wat aan. Misschien ga ik zelf ook wel mijn Instagram content een boost geven op dat eiland!
  9. Deze nog helemaal vergeten te beantwoorden

    Paupers als in Engelse 18 jarige zoals je die op chersonissos hebt heb ik echt niet gezien dat ik mij kan heugen.
    Zullen vast ook wel vriendinnen samen naartoe gaan, maar ik was zelf met mn zwangere kip dus had echt niet mijn ogen open wat dat betreft to be honest.

    Qua monnies weet ik het niet meer precies. Volgens mij viel dat nog wel mee in restaurants que eten enzo. Zeker gezien de mooie locaties. Maar goed het aanbod is natuurlijk ook wel giga. Gasten zouden eigenlijk wat prijsafspraken moeten maken
  10. Ook veel single vrouwen, of echt alleen koppeltjes? Wist wel dat het beetje een romantisch eiland is voor koppeltjes. Ik wil gewoon geen paupers zien.

    Wil samen met een maatje gaan. Dus er moet wel iets te doen zijn. Maar we willen ook geen 18 jarige Engelsen om ons heen, vandaar dat we verder kijken dan de bekende eilanden.

    Hoe zit het met de prijzen?

    Sorry voor de vele vragen
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 51
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste