Conversatie tussen chuchu en King_Eric

176 Profielboodschappen

Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Klinkt als behoorlijk irritant maar uiteindelijk goed te overzien als de hoest verdwijnt en de kop weer snotvrij wordt. Kortademig lijkt me inderdaad ook heel naar, beetje eng misschien zelfs wel. Gelukkig ook nog nooit gehad.
  2. Toch een weekje afgezien. Griepsymptomen vooral, maar dan net iets erger en langer dan ik tot nu toe heb meegemaakt (mijn verkoudheden of griepinfecties verlopen gewoonlijk wel heel mild vergeleken met de meeste mensen denk ik). En ook sinussen die compleet volliepen met slijm. Gelukkig geen problemen gehad met smaak en geur en ook geen kortademigheid. Dat soort symptomen zou ik erger vinden.

    Momenteel heb ik enkel nog een hoest die overblijft en mijn sinussen die nog wat geblokkeerd zitten.
  3. Middag. Hoe is het met de symps? Hopelijk ondertussen de piek stevig achter je gelaten.
  4. Geniet ervan, man. Ik ga ze ongetwijfeld ook nog eens herbekijken.
    Dat nummer van The Medici is ook echt heerlijk.
  5. Ja, zot hé? Ik ben nu naar aanleiding van je bericht nog eens begonnen

    Borgia's is al lang geleden, die ga ik sowieso ook nog eens herdoen.
  6. Gewoon nu net pas klaar met The Medici na eerder al de Borgias gedaan te hebben. Wat een gruwelijk feestje zijn die twee series zeg
  7. Thanks baas!
  8. Hier heb je een overzicht van snelwegen en nationale wegen die (deels) afgesloten zijn of waar afritten afgesloten zijn:

    https://www.rtbf.be/services/mobilin...ce?id=10804593

    De N68 is dus afgesloten ter hoogte van Stavelot. Vanuit Malmédy ga je zo dus niet aan Stoumont geraken. De E42 lijkt wel ok, behalve één afrit in Verviers die afgesloten is. Je zou dus de E40 - E42 kunnen nemen en dan eraf in Francorchamps, om van daaruit via Ruy naar Stoumont te gaan.
  9. Aight. Klinkt niet best.

    Zal morgen mijn Franse tongetje eens polijsten en de verhuurders om advies vragen.
  10. In principe zijn de Vesder (rond Verviers/Eupen) en de Amblève (rond Malmédy, Stavelot, Stoumont) risicorivieren die momenteel buiten hun oevers zijn getreden. Ik denk dat de snelwegen wel nog ok zijn allemaal, maar de gewestwegen kunnen afgesloten zijn. Ik zie bijvoorbeeld dat de N633 tussen Stoumont en Remouchamps helemaal is afgesloten. Ik zou eerlijk gezegd een dag wachten voor de zekerheid als dat een optie is. Of om te proberen iemand van daar te contacteren die je preciezere of meer up to date info kunnen geven.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 176
Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste