Conversatie tussen Chevin en X

181 Profielboodschappen

Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
  1. Fight or flight fam
  2. I could've been de-poh-et
  3. Pff gedoe man.
  4. 9 maanden na je tweede prik
  5. Is zo broer is zo, zolderboys unite op het internet
  6. hahaha herkenbaar, alleen Clash is nu beetje overgenomen maar de rest is wrs te diep. Ik stuurde de Coloseum en Blasyzhsh lines, maar niemand voelde het somehow. Wij zijn next level, Chev.
  7. Hahahaha ja same, ik raad m aan bij iedereen maar mijn smaak is kennelijk zo slecht dat niemand het ook daadwerkelijk lijkt te luisteren. Sukkels.
  8. Ja zeker, gelijk gecheckt erna. Ja Dave z'n verse is ook ziek qua inhoud, zelfs op die beat haha. Hmm both sides of a smile niet in een afspeellijst staan, vind Survivor's Guilt te goed qua inhoud, zelfs Outro wanneer ie klaar is vind ik zo sterk. Sowieso zit alles heel goed in elkaar op het album. Ik val mensen ermee lastig, probeer het altijd aan te halen als het kan hahaha.
  9. Hahahah ja man Giggs is sowieso hard, ken je The Essence en Swingin In Da Whip? Die UHHHHH van hem moet ik altijd zo om lachen.

Maar ik vind Dave's verse beter door de inhoud. Begint zo sterk over z'n moeder en immigratie en eindigt dat stuk dan met die punchline over Kuba, wtf man doe normaal

Los van Heart Attack en de tweede helft van Both Sides of a Smile, vind ik die verse het hoogtepunt van het hele album.
  10. Fanboy! Ik Giggs, die ''never heard a hook'' en dan zijn verse die erin komt + hook is zo goed. Vind zijn stem ook echt bijzonder. HE SAID FLOAT LIKE A BU-EHFLY. Dat Engelse accent is zo grappig soms haha.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 181
Pagina 3 van 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste