Conversatie tussen Gladde Chevin en Hidz

64 Profielboodschappen

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
  1. Ik maak het goed met je in 2018 <3

    Haha ja ik ben eigenlijk nooit naar d&b feesten geweest, buiten de d&b stage op Lowlands 's nachts. Ben wel benieuwd, gaat sowieso een leuke groep. Ga overigens ook waarschijnlijk naar The Black Madonna in Paradiso en waarschijnlijk weer DGTL
  2. Je hebt mijn feestdagen wel een beetje verpest, maar kom er wel over heen..
    D&B kan wel lachen zijn, ging vroeger met engelse vrienden regelmatig naar zulke feestjes. Nu al heel lang niet meer geweest.
  3. Hahaha niet zo serieus nemen hoor, zat maar te fucken. Klinkt goed! Ik ga de 29e naar Liquicity, normaal niet echt m'n ding maar beloofde al twee jaar aan een vriend dat ik een keertje mee zou gaan. Hehe die concerten zijn ook hard, had ze wel voorbij zien komen.
  4. Ik kende die beweging niet, maar snap ergens wel waar die vandaan komt..
    Grappige van namen is vooral dat je als je een 'kut' kevin/hidde/oscar kent, dit de naam voor alle anderen verpest.

    Ik vind het ook niet de meest tot de verbeelding sprekende username, maar zou ook niet weten wat ik anders zou moeten doen, en hoe ik het überhaupt kan aanpassen. Dus denk dat ik het maar gewoon moet accepteren. Pech voor jou dat ik je dan teleurstel.

    Ik ga de komende weken weer wat feestjes pakken (volgende week vrij toch), vooral zin in 1 januari in de School. Daarna wil ik wss ook nog naar Skimask the Slumpgod, Playboi Carti en CunninLynguists. Maar ben altijd vrij laat met tickets kopen
  5. Hahaha ik vind Hidde best een leuke naam, maar ik wist nooit waar Hidz voor stond en ik hoopte gewoon dat het geen 'stoere' versie van Hidde was zeg maar

    Het verhaal achter mijn naam is best complex. Mijn ouders zaten bij de dermatoloog omdat mijn broer wat uitslag had en toen hoorden ze in de wachtkamer iemand 'Kevin' zeggen. Dat sloeg aan bij mijn ouders. Blij met mijn penis want anders was het Nicole geweest en dat vind ik echt een kutnaam. Al denken veel mensen net zo over mijn naam, moet je maar eens googelen op het kevinisme. 'Kevin is geen naam, het is een diagnose'. Auw.

    Qua concerten heb ik niet zo heel veel gepland eigenlijk, laatste maand vooral veel gezien. Heb eigenlijk alleen Cunninlynguists, Underachievers en Rejjie Snow gepland. Jij?
  6. Hahah ja, dat was wat ik bedoelde
    Die naam kan ik ook niets aan doen, maar nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal achter jou naam..
  7. Hahahaha neeeeee

    Hoe bedoel je dat over concert? Wat ik op de planning heb staan?
  8. Ah zo, haha ja dat is wel zuur. Thanks!
  9. Ik hoop vooral dat ik een beetje fatsoenlijk voor de dag kan komen. Maar komt vast goed
    Succes met je tentamens alvast.
  10. Hehe ja dat snap ik, maar ach één zware maandag is ook weer geen ramp. Is het vast waard!
Profielboodschappen 51 t/m 60 van 64
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste