Conversatie tussen Río en Bonevacia

10 Profielboodschappen

  1. Mmh ja, wat wil je weten? Ik vond Koblenz eigenlijk een positieve verrassing maar was ook wel slecht ingelezen. Kabelbaan naar de burcht op de top daar is erg fraai, er zijn meerdere musea daarboven ook, kun je wel een paar uur zoet zijn. Heerlijk Vietnamees gegeten bij restaurant Hanoi. Prima winkelstad ook, al zal de uitverkoop wel voorbij zijn. Uitgaan kan nog niet echt natuurlijk. Zijn er per trein heengegaan trouwens, er is ook een directe verbinding vanuit Cochem zag ik, dat is eigenlijk best prima. Hoeft er niemand te bobben.

    Cochem is een beetje een dorp als zoveel maar dan toeristischer daar, dus wel erg mooi. Kabelbaantje hebben we daar niet gedaan, we zaten bij Boppard; maar de Rijnkloof lijkt erg veel op die van de Moezel. Wandelbrug bij Cochem heb ik pas gegoogled nadat je het erover had, te laat dus.
    Lekkerder weer gehad dan in NL trouwens, zelfs dan Limburg.
  2. Haha ja is goed, ben benieuwd. Ga er met schoonouders naartoe. Gaan ook naar Cochem naar die mega hangbrug, die lijkt me wel vet om te zien.
  3. Gaat een beetje off-topic qua covid maar ben nu in Koblenz voor een dagje ja. Zal wel laten hoe en wat als ik klaar ben hier als je wil
  4. Haha thanks, geeft niet. Was het zelf ook alweer vergeten
  5. Oh damn dat is wel heavy.. Maar ik ga sowieso met 3 of 4 vrienden, dus in een groepje word je al wat minder snel uitgekozen lijkt me. Mijn zus is er vorig jaar geweest met haar vriend en die heeft geen woord over criminaliteit of onveilig gevoel gerept. Maar ik zal zeker opletten!
  6. Haha ja dat was een zwaardere spammer.
    Maar ik doel op zware criminaliteit ja. Ik had al van iemand die daar de rimboe in was gegaan rare verhalen gehoord en gisteren werden weer 8 mensen neergeknald op een feest. Ik wil er zelf ook wel heen maar vertrouw niet zo op reisadviezen dus ben het even na gaan zoeken maar de moordratio in die staat Quintana Roo is nu even hoog als in El Salvador, drie keer hoger dan in Colombia en dertig keer hoger dan in Nederland of Marokko.
    Boel in de gaten houden dus en niet blind afgaan op mensen die er jaren eerder zijn geweest... hoop dat het geen tweede Acapulco wordt.
    't Is nog wel te doen denk ik maar ik zou niet zo de individueel op enigszins dubieuze plekken gaan rondlopen in ieder geval. Alternatief in Mexico is Puerto Vallarta, sowieso zijn alle grote steden ook wel te doen.
  7. Goeie teksten hier beneden op je profiel man haha.

    Maar thanks voor de tip! Veiligheid als in wat? 'Simpel' zakkenrollen of ook al echte zwaardere criminaliteit?
  8. Ik zeg het niet zo heel snel maar Cancún en omgeving gaan wel echt hard de verkeerde kant op qua veiligheid man. Let daar wel op.
  9. Bij de Nova-launcher kun je trouwens ook nog je oude indeling importeren, hoef je alleen de widgets nog weer handmatig toe te voegen (even onthouden dus welke dat waren).
  10. Instellingen > toepassingen (heet bij jou misschien applicaties ofzo) > alles en je ziet alle applicaties die op je mobiel staan op alfabetische volgorde. Dan druk je op die launcher en je kunt hem verwijderen.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10