Conversatie tussen Pazza-Inter en King_Eric

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja zelfde hier. Voelt toch als een nutteloze stem. Alhoewel, doordat Volt in Duitsland wel een zetel heeft behaald, is je stem toch soort van vertegenwoordigd. Concept geslaagd, al had ik liever een grotere winst gezien die de Europese politici stof tot nadenken geeft.
  2. Europees is het Volt geworden. Vlaams en federaal is het sp.a geworden.

    Ik was vooral gecharmeerd door hun visie op Europa en hoe ze de EU zien. Dat is nu misschien het belangrijkste item voor de EU. Maar ik merk dat mijn stem niet zo heel veel heeft opgebracht hier. 0.5% van de stemmen en geen enkele zetel
  3. Lees je bericht nu pas. Over GMO's ben ik niet zo bekend. Ze kwamen ook wat populistisch over op mij, maar ze hebben wel een 70 pagina tellend bestand waarin ze alles financieel en juridisch verantwoorden. Ik ben het verder ook niet overal met ze eens, maar het idee van een pan-Europese partij sprak me zeer aan.
    Wat is het uiteindelijk geworden trouwens?
  4. Hun standpunten op vlak van Europa en de organisatie van de unie staan we zeker aan. Een zinnetje over het bannen van pesticiden en neonicotinoïden staat me iets minder aan. Dat belooft weinig goeds wat betreft hun standpunt over GMO's...lijkt me ook wat populistisch en onrealistisch.
  5. Oh, verdraaid. Je hebt gelijk.

    Vreemd dat die helemaal niet in onze media voorkomen. Ik dacht dat je het over een Nederlandse partij had en vergeten was dat ik geen Nederlander was

    Eens kijken naar hun programma dan.
  6. Hm, echt? Ik heb er nog nooit van gehoord...ik check even.
  7. Oh serieus joh? Ik zag dat ze wel een Belgische afdeling hadden. Jammer dat ze niet op de kieslijst staan dan.
  8. Mijn probleem met Volt? Eerst en vooral al dat ze niet in Vlaanderen opkomen
  9. @Copenhagenize trouwens ook. Die gast heeft ook al een aantal goeie docu-reeksen gemaakt over ruimtelijke ordening, stadsplanning en mobiliteit.
  10. Thx. Ik heb waarschijnlijk al wat dingen van hem geretweet via de fietsersbond of anderen. De naam komt me alleszins bekend voor. Maar ik ga die zeker volgen. Staan een hoop interessante zaken op.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste