Conversatie tussen Pazza-Inter en Gladde Chevin

26 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Wilde altijd al het noorderlicht en orka's zien. Ben meerdere keren in IJsland geweest maar telkens in mei, waardoor dat nog op het lijstje staat. Kan in de winter naar IJsland gaan maar ik las een keer een special over Vesteralen, waar het ook heel mooi is. Liet dat aan m'n vader zien en hij kwam met de Lofoten, waar hij graag naar toe wil gaan. Dat grenst aan elkaar, dus het bruggetje was makkelijk gelegd. Lijkt me heel vet om te doen
  2. Ik ben pas een maandje 18 dus hetzelfde hier. En dat terwijl ik juist best wel open sta voor andere opvattingen enzo, maar goed
  3. Ja dat heb ik ook al ondervonden. Ben sinds december 18 dus afgelopen keren waren de eerste keren dat ik mocht stemmen. Sommige jongens waar ik gewoon altijd bevriend mee ben geweest konden echt niet bevatten dat ik GroenLinks stemde. Maar waarom dat zo raar te begrijpen was heb ik nooit gehoord.
  4. Haha ja precies, al komen idealen deels mee in de opvoeding natuurlijk. Moet zeggen dat ik me ook wel vrij goed kan vinden in de politieke visie van mijn ouders en broer. Maar de mensen met de grootste bek hebben zelf amper gegronde argumenten voor hun stem en al helemaal wat er dan mis zou zijn met (bijvoorbeeld) GroenLinks. Had me nooit gerealiseerd dat zoveel mensen zich lieten kennen door de verkiezingen..
  5. Vaak stemt papa of mama dan ook op VVD en is dat de voornaamste reden.
  6. Ja inderdaad, vind 't maar irritant. Ik vroeg een keer waarom hij dan op de VVD had gestemd, was het antwoord "ja nou, dat doe ik altijd". Oke, overtuigend.....
Profielboodschappen 21 t/m 26 van 26
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123