Conversatie tussen Gladde Chevin en Cudi

39 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Legend
  2. 5-10 euro gemiddeld

    We komen later met een tikkie, maar een bedrag zou fijn zijn voor morgen 12:00 zodat we ons budget helder hebben. Top in ieder geval dat je meedoet abi.
  3. Aii thx neef ik ga het ff checken.
  4. Ja maar als je iets retourneert bijvoorbeeld wordt vaak wel verwacht dat jij die kosten betaalt.
  5. Inklaringskosten krijg je toch als je iets ontvangt ipv verzenden? Of ben ik weer een mal.
  6. Was allebei rond de 25 euro als ik het me goed herinner, hangt ook wel van de pakketgrootte af. Bij grotere bedragen kun je ook inklaringskosten krijgen.

    Moest was documenten voor de douane invullen, kan volgens mij ook online maar ze hebben die sowieso bij het postkantoor.
  7. Verschillende landen man. Let me know hoeveel je hebt betaald bij postnl om nr noorwegen en rusland te sturen. Dan kan ik het een beetje vergelijken. En moest je papieren fixen of iets om erbij te doen?
  8. Herinner me morgen ff bro, maar volgens mij was het allemaal Postnl. Waar moet je heen versturen?

    Mijn tactiek was altijd om gewoon hulp te vragen aan de boys bij het postkantoor trouwens.
  9. i know ga ik doen. ben zulke tokkies helemaal zat.
  10. Ja precies. Maar zo'n topic is normaal gesproken wel een nice format, dus hoop dat de ramptoeristen snel weg zijn daar.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 39
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste