Conversatie tussen Momus en DonK

104 Profielboodschappen

Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
  1. Weinig tijd gehad, maar wel wat stroke plays gedaan ja.
  2. Nog verder gegaan met WGT cq al iets beter geworden?
  3. Ben online met WGT. Potje doen?
  4. Ik heb een StrokePlay van 9 holes gedaan op een andere baan, weet ff niet meer welke.
    Maar goed, goede game, ik ben in.
  5. Ik ben vanavond ook online in het spel (heb jou al een friend request gestuurd), dus kunnen wel een potje samen spelen. DMF is er (later) vanavond ook, Stroke Play kun je tot 4 personen in een potje. De makkelijkste cq beste baan om te oefenen en redelijke scores te lopen in het begin is Kiawah Island.
  6. Oh, ik ga me er thuis even meer in verdiepen. Denk niet dat het geapprecieerd wordt als er in de internetlogs staat dat ik een paar uur heb zitten golfen hier.
    Ik ga er vanavond even goed voor zitten, als er tijd voor is.
  7. Zolang je geen -10 loopt heb ik nog wel tips ja Al is me dat maar 2x gelukt. Nu par lopen is trouwens dikke prima, maar als je tier hoger wordt worden de afstanden ook langer. Ook ben je vanaf tier Amateur je hulp bij het putten kwijt. Dus kalm aan ouwe.

    Toernooitjes kun je alleen zelf organiseren als je een eigen country club hebt. Ik zit nu net bij een andere, leuke en actieve cc. Als er veel mensen van hier het spel gaan spelen is een Vzf country club wel leuk, maar dan moet je wel echt met veel meer zijn. Los daarvan zijn er iedere week en maand nieuwe toernooien.
  8. Tips? Ik loop nu al banen par, dus wat dat betreft
    Prima, lijkt me tof. Kan je ook toernooitjes met meerdere spelers doen? VZF toernooitje ofzo?
  9. Laat trouwens maar weten wanneer je een keer tijd hebt voor een potje. Speel nu ook een paar potjes per week met DMF. En heb vast nog wel wat tips voor je
  10. De wind heeft anders een forse invloed op je spel (afgezien van op de green), speel maar eens op St. Andrews bijvoorbeeld. Geen regen inderdaad.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 104
Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste