Conversatie tussen Respect2al en Max

6 Profielboodschappen

  1. Zeker grappig haha . Twee mooie clubs.
  2. Mwah, denk dat Quick wel een prima hoofdklasser is. Zijn ook totaal niet constant altijd. Maar grappig man, misschien hebben we nog wel tegen elkaar gespeeld haha.
  3. Ja, F1, E1, C1, B1, A2. Eerst als spits, later als middenvelder. Quick 1 doet het de afgelopen jaren goed tegen HBS inderdaad. Quick hoort zeker thuis in de Topklasse, het is wel hopen dat HBS in de Topklasse blijft trouwens
  4. Ik heb altijd in de hoogste teams gespeeld dus bedankt voor het compliment haha. Speelde jij nog in de selectie? Denk niet dat Quick dit jaar de topklasse in gaat. Vooral nu met die hele nieuwe competitie die erbij komt is het niet te doen. Al heeft Quick nu echt de laatste heel veel wedstrijden gewonnen van HBS, dus in de competitie zou dat ook wel lukken haha.
  5. Haha, mooi man. Quick altijd geweldige jeugd, hoop dat het eerste snel de Topklasse komt vergezellen. HBS-Quick was altijd de wedstrijd van het jaar . Mooi nieuw clubhuis ook.

    Nac-uit was geweldig. Met pingels eruit, en het juichen van Ten Rouwelaar, alsof hij de Cl had gewonnen. Hopelijk een mooie loting en weer een mooie pot.
  6. Aha, ik ben al mijn hele leven Quick lid haha. Wel mooi dat ze gewonnen hebben. Ik was er ooit nog bij bij NAC uit. Eenmalig voor HBS gejuicht.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6