Conversatie tussen Harvey en Kevin

164 Profielboodschappen

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Hahaha dacht ik al, maar ik kon niet jolig blijven doen voor het geval dat het geen grap was, dat zou echt super zuur uitpakken dan.

Nee, tis gewoon altijd als ik die geblurde foto zie, moet ik aan je gitaarles verhaal denken weer. Heb verder niet veel met die zaak. Maar tis idd ziek hoe ver die netwerken gaan soms, hoe georganiseerd en uitgekiend. Te ranzig voor woorden.
  2. Ik maakte een grapje he, bij mij bleef het gelukkig bij gitaarles.

Hij was al veroordeeld, maar er is een jaartje bijgekomen. Zaak in BelgiŽ loopt ook nog en dat gaat wat hoger uitvallen. Als je interesse in de zaak hebt moet je daar maar eens iets over opzoeken, echt walgelijk hoe hij en zijn netwerk daar te werk zijn gegaan.
  3. Ik maakte een grapje he, bij mij bleef het gelukkig bij gitaarles.

Hij was al veroordeeld, maar er is een jaartje bijgekomen. Zaak in BelgiŽ loopt ook nog en dat gaat wat hoger uitvallen. Als je interesse in de zaak hebt moet je daar maar eens iets over opzoeken, echt walgelijk hoe hij en zijn netwerk daar te werk zijn gegaan.
  4. Oh damn. Goed wel dat hij in hoger beroep veroordeeld is.
  5. Ik moet dan helaas denken aan zijn penis.
  6. Mocht hij willen.
  7. Haha ik ben nooit in Slowakije geweest, maar de regio was vrij obvious en het moest een stad zijn met een intact historisch centrum. Educated guess
  8. The Bridge! Die mag je echt niet missen. Let er wel op dat je niet per ongeluk de Amerikaanse remake pakt...

The Killing is ook goed, daar geldt hetzelfde voor.
  9. Submarino is volgens mij ook van dezelfde regisseur, maar die heb ik nog niet gezien maar wel goede dingen over gehoord. Ik vind die Stieg Larsson trilogie ook echt heel lijp, series eigenlijk nog niet gekeken. Aanraders?
  10. Nee, dus bedankt voor de tip

Die ScandinaviŽrs zijn zo goed in het maken van films en series.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 164
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste