Conversatie tussen Carpe Diem en Bonevacia

10 Profielboodschappen

  1. Ah op die manier dus. Dan snap ik hem wel. Vond het namelijk wat vreemd dat de grootste troll van het forum volgens jou zo´n correct persoon is haha. Ik ben niet boos, wel teleurgesteld. En ik post inderdaad niet veel meer... Veel te weinig zeker? Heb er simpelweg niet altijd tijd/interesse voor. Al kijk ik graag mee over jullie schouders hoor.
  2. Hmm ja oke, jij bent ook wel correct. Maar in deze award stel ik op prijs als je zegt wat je denkt en je eigen ding doet. Daar is Momus goed in. Die vindt het heerlijk om iedereen te stangen en doet dat ook, op z'n eigen manier. Hou ik wel van. Deze award is ipv de popiejopie-award gekomen, dus ook een beetje of je iemand een toffe poster vindt telt mee. Maar ik zie jou nog amper posten!
  3. Ah oké... in dat geval weet ik van niets. ´t spijt me.
  4. Het is ook geen fotoalbum. Het is een album met foto's erin Is wat anders he. En ik vroeg me dus af of in zo'n album ook video's konden, of dat ik daar weer een apart album voor aan moet maken.
  5. Werk van moeder natuur hoor!
  6. Die implantaten staan je niet.
  7. Nee, dat zijn mijn eigen paar
  8. Heb je weer een nieuw meisje uit je kast gehaald, of zie ik dat nou verkeerd?;
  9. Bedankt! Volwassen voelde ik me al op mijn 18e verjaardag hoor, dat wordt je niet met 20 Nee maar ik voel helemaal niks anders. Ook omdat niemand thuis is voelt deze dag net als alle andere. En er valt hier ook niets te beleven, dus wat vrienden komen maar een andere dag.
  10. Hee gefeliciteerd! Eindelijk twintig jaar, haha. Voel je je al volwassen?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10