Conversatie tussen DanielAlves en Gladde Chevin

19 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hahaahahha wat kon ik anders? De helft hier kijkt geen eens voetbal dus die hadden je zo geloofd over Maldini, had me serieus punten gekost.
  2. Ja man ze gaan ook zeker dik. Ik zou verder aan Olaf Hussein denken, die is ook goed bevriend met die boys van DP. Maar verder draag ik niet meer echt dat soort kleding eigenlijk dus weet het ook niet zo goed. Vooral rond m'n achttiende inderdaad wel veel Patta en DP gedragen haha.
  3. Dan ben ik late to the party, maar pas sinds eind 2020 ben ik op Daily Paper-trend gesprongen man. En voor zover ik zie, als erkend fashionista, zijn ze nog steeds gaande. Misschien wel populairder dan ooit. Patta daarentegen is wel beetje dede, maar die heb jij sowieso gedragen he haha.

    Wat zijn 'n beetje die Urban designers die beetje kwijt gaan nu? Die Soma van DP is gewoon multi-multimiljonair geworden met zo'n relaxed, maar simpel concept. Is bizar.
  4. Goed om te weten, ff kijken wanneer maar zal met een uitgebreide review komen zodra ik er eentje op heb. Maar ja man wel ver, is wel een operatie van een uur voor een kaolo kapsalon
  5. Voor de duidelijkheid, bro. Het is Kapsalon Kip + Garnalen. Die mix deed 't m. Bij Zanzi heet 't gewoon Kapsalon Zanzi. Niet dat een kapsalon met alleen garnalen vies is of zo, heb die ook vaak gekanteld. Maar kip + garnalen blijft de beste combi. Dus wanneer je tijd heb deze week gwn ff langsgaan.

    Vind je 't ver? Voor jou is 't hooguit 20 min met OV man. Voor 'n goed gevulde maag moet je wat over hebben broski.
  6. Damn is wel ver ouwe
  7. Aii thanks binnenkort maar eens langsgaan. Afhalen is niet erg want ging ook niet om vanavond, ik noemde gewoon kapsalon met garnalen en de rest hier begon te lachen. Heb je uiteraard verdedigd dus ik sta voor een aardige flater als ik het zelf nasty blijk te vinden.
  8. Zanzi Grillroom. Dijkgraafplein.

    Maar die gasten doen niet aan Thuisbezorgd en dat soort dingen. Afhalen is enige optie. Als je het bezorgd wil hebben, kun je kapsalon garnalen bestellen bij Eetcafe Riad. Die hebben dat concept min of meer genakt van Zanzi (patat-vlees-salade en dan pas de kaas in die volgorde + die originele zoete saus die ze maken uit sweet chili en curry volgens mij)

    Laat maar weten wat je ervan vond bro. Altijd wel benieuwd. Die ene Interjongen van het forum die vorig jaar was gegaan vond 'm geslaagd. Maar die ging bij Zanzi langs.
  9. Waar is die garnalen kapsalon van je ook alweer neef? M'n huisgenoten willen het proberen
  10. Eerlijk ik vond dit stiekem ook best lekker klinken, maar ook zonder tiktok te hebben weet ik zeker dat dit daar een ding is
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 19
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste