Conversatie tussen Momus en J-Roc

13 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Ja dat was ik van plan, maar ik denk dat ik voor de gein iets gekkers ga doen.
  2. Haha, ja ik weet het allemaal best...
    Nu nog zelf wat bewuster gaan eten en vooral meer bewegen
  3. Ik slik het omdat ik in de wintermaanden vaak binnen ben, dik gekleed ben en weinig vette vis eet (kan ik niet betalen). Voor de rest kan jij denk ik goed zelf inschatten na het lezen van deze pagina of je wel of niet hoeft bij te slikken. Nergens om je iig druk om te maken.
  4. Daar staat wat ik al dacht, bepaalde doelgroepen wordt geadviseerd bij te slikken. Ik ben dan wel bijna 40, een oudere ben ik nog, net zo min als de rest. Mijn kids hebben het wel gehad ja.
  5. https://www.voedingscentrum.nl/encyc...itamine-d.aspx

    Ik zag dat je voedingscentrum graag als bron gebruikt dus vandaar dat ik je dit ook even toestuur. Beter kan ik het zelf natuurlijk ook niet uitleggen.

    Ik doe het persoonlijk niet iedere dag. Daarnaast slik ik het in de winter vaker dan in de zomer.
  6. Thanks, was supertof ja. We hadden een vintage thema, dus paste er naadloos in.
  7. Oke, die tent ken ik niet.

    En gefeliciteerd nog, zo'n oldtimer is wel een zeer leuke toevoeging. En dat zeg ik niet omdat ik voor zo'n bedrijf werk.
  8. Busje gehuurd ja. Bij MyWay campers in Volendam. Was echt in geweldige staat nog.
  9. Ja zoiets had ik mij ook al bedacht. Was alleen beetje bang om een brief in de bus te krijgen met daarin: u moet dokken voor het illegaal downloaden van ''big black mumma's XXL''. Leek mij een beetje té gênant.
  10. Er is in 2014 inderdaad een uitspraak van het Europese Hof geweest dat downloaden uit illegale bron idd verboden is. Brein heeft echter geroepen dat ze niet achter individuele downloaders aan gaan. Logisch ook, want dat wordt een enorm kostbare een heel lastige operatie.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 13
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste