Conversatie tussen Hidz en Bonevacia

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Schijnt in de U.S. al een dag eerder te zijn gedrop. In Europa kon je ook wel het hele album zien op spotify, maar alleen die drie die jij noemde aanklikken! Ik ga zo even een luistersessie doen met het hele album.
  2. Hoe bedoel je, goeie dingen over het album? Kan toch nog helemaal niet? Vanavond 9 uur als ik goed gerekend heb. 3PM EST.
  3. Ja, echt niet normaal wat je allemaal voorbij hoort komen. Lees ook allemaal goeie dingen over hele album, dus ik ga er vannacht maar eens goed voor zitten. Komt vannacht uit toch?
  4. Ben echt super benieuwd daar Zombies' nieuwe album. Kevin postte al een bericht over Headstone dat het zoveel verwijzingen had naar ouwe hiphop classics. Echt bizar, elke line heeft 1 of 2 referenties.

    https://genius.com/Flatbush-zombies-headstone-lyrics

    Gewoon eens wat lines aanklikken, bizar goed.
  5. Sowieso even doen! Hij is echt een typetje, beetje een parodie op zichzelf ofzo. Echt heel tof.
  6. Haha nee, ga ik vanavond wel even proberen. Ben benieuwd..
  7. Heb je z'n nummers ook geluisterd met videoclips? Dat maakt het nog 10x meer epic. Dat $tick, Chaos, Crisis en Glow Like That hebben zo'n harde videoclip
  8. Nee, dat niet (onbegrijpelijk). Was volgens mij wel al een paar keer genomineerd.


    Hier kan je wat van hem zien sinds hij bij Almere speelt. En hij is de laatste weken in zo'n goede vorm.
    Speler waar voor je naar het stadion gaat
  9. Nog nooit van gehoord tbh hahaha. Heeft 'ie ook al een prijs ofzo gewonnen, zo'n stier?
  10. Soufyan Ahannach. Ik ga er vanuit dat hij volgend seizoen in de Eredivisie te bewonderen is .
    Schijnt dat er regelmatig scouts van Utrecht voor hem op de tribune zitten.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste