Conversatie tussen FernandoC en JoelReal

11 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. nog nieuwe snipe tips? ga ik die shit nog een kans gevem
  2. Yo je zou me nog mail sturen toch
  3. gooi je mail
  4. Damn man, dat is echt zieke winst! Ok, beter pass je me die shit ook. Ga vanavond proberen dan.
  5. 500k in 2 dagen bro. Beter dan WL rewards jahah. Die Talisca kaartje kwam uit en daarvoor had je aantal braziliaanse spelers nodig, die keepers ging voor 5K tho, waren gewild. Dus kocht alle zilveren braziliaanse keepers op tot 3500 en verkocht automatisch voor 5k. Meeste coins daarmee gepakt, je pakt spelers soms op voor 700, 900 coins best vaak 1500 ook enz, dus per speler heb je al 3k winst. Moet ff wachten op dikke sbcs waar spelers voor nodig zijn dan pak je gwn een milie in 2 dagen.
  6. Hoe werkt die auto buyer voor je? Beetje nice winst gemaakt al?
  7. Dat jasje is van de Zara.
  8. (aah geeft niet)
    Bij Bijsmaak.nl heb ik ze de volgende dag gehad inderdaad, was verbaast dat het zo snel ging.
    Bij Kickz.com duurde het een weekje volgens mij. Ook niet heel lang in ieder geval. En thanks, ben ook echt erg blij met die schoenen, vind ze echt top.
  9. oh ja, binnen hoeveel dagen krijg je ze bij kicks binnen dan? haha sorry voor de spam
  10. Bij Bijsmaak, krijg je ze de volgende dag binnen? die jij hebt zijn wel hard man.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 11
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste