Conversatie tussen Cudi en Juventino

9 Profielboodschappen

  1. Heb je toegevoegd.
  2. Kan je vanavond bro?
  3. Kan je today fifa?
  4. Ik hoorde het van familie daar. Ik denk dat het strenger is dan hier, maar dat de uitvoering alles behalve perfect is. Ik hoorde dat mensen nog regelmatig de buitenlucht opzoeken, niet alleen boodschappen doen, nog naar de bar gaan etc. In de bar zijn dan wel restricties dat er max 5 man mogen zitten of zo. Ook kinderen/jongeren lijken een grote rol te spelen aangezien ouders hun blijkbaar niet op willen sluiten. Parken worden nu gesloten wat imo direct bewijs is dat de overheid denkt dat daar ook veel besmettingen plaats vinden. In de eerste alinea’s staat dat parken gesloten worden: https://www.google.nl/amp/s/www.ilfa...a/5743047/amp/

    Dit is wat ik heb gehoord hè.
  5. Yoo juve. Hoe is de lockdown in het noorden van italie? streng of valt het mee? Dacht een post van je te lezen dat mensen nog naar t park en zo gaan, herinner ik me dat goed en zo ja heb je een bron?
  6. Als je vanaf Beneluxtunnel komt, afslag Charlois en dan het 3e stoplicht als je gewoon Zuid op rijdt. Motor kwam vanaf de snelweg vanaf de andere kant, eerste stoplicht vanaf die kant van de snelweg.
  7. Ja, geeft niet had via *NERA al een betere.
  8. thanks
  9. Ik kan nu niet man, misschien rond etenstijd. Ik laat het je weten.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9