Conversatie tussen Yakovlev en HighVoltage

22 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Gewoon er een leuk feestje van maken.

    http://henkvandillen.net/advice/

    Wellicht een goede site voor je.
  2. Ja 500km is inderdaad niet ver. Het plan was om 100km per dag te doen. Nou weet ik niet hoe gemakkelijk daar is met een grote tas achterop, maar ja.
    Vergeet niet dat het eigenlijk 1000km is, want we moeten ook terug fietsen natuurlijk.
  3. Je mag in Nederland en België niet wildkamperen, dat betekent dat je opzoek naar een camping moet gaan, of aan iemand mag vragen of je een tent in zijn tuin/veld mag opzetten. Je hebt een stevige stabiele fiets nodig om al je spullen op te doen, alles moet inderdaad zo compact mogelijk zijn. Je kunt een klein gaspitje meenemen voor eten. Vergeet niet, je bent nog in de beschaafde wereld, wat te eten kan je vrijwel overal krijgen. 500km heb je trouwens heel snel gefietst. Je kunt er vanuit gaan dat je per dag met gemak rond de 60-70km fietst.

    Ik ben van plan om van klooster/hostel/herberg naar klooster/hostel/herberg te reizen.
  4. Ik was eigenlijk van plan om gewoon een meer rechte route te nemen van 500km. Zeker volgend jaar zou dat mooi zijn met een paar vrienden, omdat je in Frankrijk direct een wedstrijd van het EK mee kan pakken als je aangekomen bent.

    Maar ik maak me meer zorgen om de praktische zaken, zoals een tent meenemen op de fiets, eten en een goede plek om de tent neer te zetten 's avonds.

    Hoe regel jij een slaapplek tijdens jouw tocht?
  5. Wallonië > Vlaanderen
  6. Hmmm, als je via Zuid-Limburg gaat, laat even weten. Ik kom wel een pilsje mee drinken. Probeer zeker Luik, Brussels en misschien Charleroi te pakken. Zeker aan de Franse grens heb je heel veel WO1 plekken, Vimy Ridge is fantastisch om te zien. In Frankrijk verder weet ik niet heel veel.

    Leuk avontuurtje hoor!
  7. Oh sorry, Ik was je even vergeten.
  8. geen tips dus?
  9. Ik wil deze zomer of de volgende op pad: fietsend van Utrecht naar Parijs. En of je nog tips had
  10. Nee, het gaat Macedonië worden, hoezo?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 22
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste