Conversatie tussen Momus en chuchu

169 Profielboodschappen

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Deutsche Grundlichkeit. Niet zo goed als onze Chinese broeders, maar ook een prima ding.
  2. Heb de eufy 11s van m'n moeke gekregen man. Die had hem een poos geleden gekocht maar gebruikte m niet. Dus hebben m geadopteerd.

Behoorlijk content mee; we hebben hem Morpheus genoemd :-)
  3. Heb je nou al een keer geld gestort gekregen?

https://m.nl.aliexpress.com/item/100...e6114a61355329
  4. Na 1 dag premium LinkedIn op open voor nieuwe uitdaging al 4 reacties. Had vandaag een gesprek met een bedrijf die de ICT bij veel ziekenhuizen en huisartsen verzorgen, o.a. de Elektronisch PatiŽntendossiers. Veel groeimogelijkheid, nadeel is relatief laag instappen. Maar ga mijn tijd nu goed gebruiken, nog ff wat opleidingen doen bij de huidige baas, en vooral heel veel gesprekken aangaan. Denk ook dat het een gedwongen zetje is dat heel goed kan uitpakken man.
  5. Mooi man. Kon weleens een blessing in disguise zijn voor je man. Relevante werkervaring>Opleiding long time ago. Hoop dat je een super toffe spot vindt dat beter betaalt, en het zou me eigenlijk verbazen als dat niet lukt uiteindelijk.
  6. Qua baan bedoel je? Ik zit sowieso nog een maand of 6 waar ik zit. Moet tot de closing date blijven om voor een transitie/kantonrechtersvergoeding in aanmerking te komen. Maar LinkedIn is super krachtig heb ik gemerkt, had er eerder nog nooit iets mee gedaan eigenlijk.
  7. Thanks G
  8. Grote kans dat ie dan weg is. Maar bericht me maar als je weer in de plus staat, check ik ook ff voor je.
  9. Yes will do. Moet sowieso nog ff wachten tot einde maand
  10. Hij heeft geen eerdere orders dus check hem wel ff. Maar je hebt goede kopersbescherming.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 169
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste