Conversatie tussen Lloro en Chevin

83 Profielboodschappen

Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
  1. Zeker, kan niet klagen! En gezien recent herstelden ook als safe worden gezien, maakt het voor mij eigenlijk niet zoveel uit wanneer ik aan de beurt ben.
  2. Thanks man maar zie dat ik het ook gewoon kan bestellen
  3. Ik doe met je mee.
  4. Misschien kom ik wel in longsleeve op de meeting. Kun je weer lachen.
  5. Nadat je mijn team als enige onderaan had gezet in de poule kon je van mij sowieso al de boom in.
  6. Hehe jij ook bedankt en welterusten.
  7. Mja maar met jouw leeftijd heb je toch een vrij goed profiel.
    We gaan 't zien allemaal, dank je voor je complimenten i.i.g. en nogmaals succes broski. En trusten.
  8. Nou ja, het is een long shot omdat er ongetwijfeld kandidaten zullen zijn met veel meer ervaring dan ik. Maar niet geschoten is altijd mis

Ik deel die twijfel overigens wel, denk dat je als beleidsmedewerker een veel prettiger privéleven hebt.
  9. Haha ja, verbaast me niks inderdaad dat je daar toch voor gaat. Is toch ook geen long shot man, 't zou me niet verbazen als je hier al stemmen voor ze hebt gewonnen zelfs. Succes i.i.g.
    Europarlementariër worden lijkt me een mooi streven ja, maar zoals gezegd, nog een lange weg te gaan. Ben er ook niet helemaal zeker van of ik wel een publiek figuur wil worden, precies ook vanwege dit soort dingen als een VZF waar je opeens mee gaat oppassen. Daar moet je wel klaar voor zijn natuurlijk.
  10. Ha, ik heb een sollicitatie lopen voor beleidsmedewerker bij Volt. Nogal een long shot, maar omdat de partij pretendeert "echte kansen" te geven aan jeugd was ik wel eens benieuwd of ik überhaupt op gesprek zou mogen komen.

Maar inderdaad, zo'n functie lijkt een logische stap voor ons beiden. Met jouw specifieke kennis van recht en belastingen etc zou je ook een goede Europarlementariër zijn overigens.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 83
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste