Conversatie tussen King_Eric en chuchu

173 Profielboodschappen

Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Geniet ervan, man. Ik ga ze ongetwijfeld ook nog eens herbekijken.
    Dat nummer van The Medici is ook echt heerlijk.
  2. Ja, zot hé? Ik ben nu naar aanleiding van je bericht nog eens begonnen

Borgia's is al lang geleden, die ga ik sowieso ook nog eens herdoen.
  3. Gewoon nu net pas klaar met The Medici na eerder al de Borgias gedaan te hebben. Wat een gruwelijk feestje zijn die twee series zeg
  4. Thanks baas!
  5. Hier heb je een overzicht van snelwegen en nationale wegen die (deels) afgesloten zijn of waar afritten afgesloten zijn:

https://www.rtbf.be/services/mobilin...ce?id=10804593

De N68 is dus afgesloten ter hoogte van Stavelot. Vanuit Malmédy ga je zo dus niet aan Stoumont geraken. De E42 lijkt wel ok, behalve één afrit in Verviers die afgesloten is. Je zou dus de E40 - E42 kunnen nemen en dan eraf in Francorchamps, om van daaruit via Ruy naar Stoumont te gaan.
  6. Aight. Klinkt niet best.

Zal morgen mijn Franse tongetje eens polijsten en de verhuurders om advies vragen.
  7. In principe zijn de Vesder (rond Verviers/Eupen) en de Amblève (rond Malmédy, Stavelot, Stoumont) risicorivieren die momenteel buiten hun oevers zijn getreden. Ik denk dat de snelwegen wel nog ok zijn allemaal, maar de gewestwegen kunnen afgesloten zijn. Ik zie bijvoorbeeld dat de N633 tussen Stoumont en Remouchamps helemaal is afgesloten. Ik zou eerlijk gezegd een dag wachten voor de zekerheid als dat een optie is. Of om te proberen iemand van daar te contacteren die je preciezere of meer up to date info kunnen geven.
  8. Ik ga morgen richting Stoumont. Mijn plan is om over Aken te gaan. Denk je dat het dan lukt via Eupen en Malmedy.
    Of is het wellicht beter om er aan de oostkant bv langs te rijden naar beneden. Wat denk je dat de meeste kans van slagen heeft?
  9. Beiden zijn top, maar ik vond Medici persoonlijk leuker. Al is dat misschien niet noodzakelijk omdat de serie beter was. Ik ben gewoon altijd al gefascineerd geweest door Firenze en die Medici-geschiedenis. Maar veel plezier met beiden in ieder geval. Beetje jaloers dat je die nog voor het eerst kan bekijken
  10. Ik heb een aantal routes gedeeld via Strava. Check eens of dat gelukt is. Ik weet niet of je een stukje met de auto kan/wil rijden eerst of direct met de fiets uit Durbuy wil vertrekken? In het laatste geval ga je je rit iets langer moeten maken, of een stuk uit mijn route(s) knippen.

- Ardennen route dicht bij Durbuy is een deel van de wedstrijd Luik-Bastenaken-Luik. Ook mooi, maar mogelijks iets vaker een grote baan dan de bovenstaande route.

- Ardennen route dicht bij Durbuy 2 is losweg gebaseerd op een deel van Tilff-Bastogne-Tilff. Mooie route over grotendeels rustige en mooie wegen (voor zover mogelijk in de Ardennen)

- De derde route (gedeeltelijke Elias rit) is zeker de mooiste van de drie, maar ook de meest uitdagende qua hoogtemeters en (steile) beklimmingen. Maar je kan in Stavelot een aantal lussen met zware hellingen afsnijden als je voelt dat het teveel zou worden. Deze rit passeert iets minder dicht bij Durbuy dan de vorige.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 173
Pagina 1 van 18 12311 ... LaatsteLaatste