Conversatie tussen chuchu en *NERAZZURRI*

76 Profielboodschappen

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
  1. Wat in t vat zit verzuurt niet.
  2. Doe ik, al ben ik wel een retetrage lezer.
  3. Thanks
  4. Klinkt vaag bekend. Thanks. Even bestellen binnenkort.
  5. Dat denk ik; the signal and the noise van Nate Silver.

Gaat meer over predictive modelling en Bayesian dan over de statistiek die je van school gewend bent. Maar het is heel begrijpelijk en bovendien fakking fantastisch.
  6. Dat denk ik; the signal and the noise van Nate Zilver.

Gaat meer over predictive modelling en Bayesian dan over de statistiek die je van school gewend bent. Maar het is heel begrijpelijk en bovendien fakking fantastisch.
  7. Ik krijg in principe in een maand twee toetsmomenten en de eerste twee weken krijg ik een 'intensieve' cursus, waaronder ook vaardigheidstraining. Zodra ik dat ding heb word ik uitgezonden naar opdrachtgevers en dan mag ik naast het werken zelf naar eigen keuze meer WFT's halen. Dat basisding schijnt niet heel ingewikkeld te zijn in ieder geval. Ik hoorde MBO-niveau, ongeveer 95% slaagt meteen, etc. Dus daar maak ik me geen zorgen over.

Ik wist ook niet dat ik in deze tak terecht zou komen, maar qua ontwikkelingsmogelijkheden ben ik er wel erg blij mee. Veel betere opties dan in de wetenschap, bijvoorbeeld.
  8. hehe ik ben ook begonnen in de financiële sector en ik moet hem ook halen, man. Van collies begrepen dat dat wel een week kost minimaal. Beetje economie/M&O achtig. Is dat je enige activiteit, of moet je er ook bij 'werken'?

Had trouwens éééécht niet verwacht dat jij wat met de financiële sector überhaupt iets te maken wilde hebben.
  9. Dank. Een traineeship waarbij ik in eerste instantie m'n WFT-certificaat dien te behalen en daarna wordt gedetacheerd bij opdrachtgevers. Ik heb vervolgens de mogelijkheid om naar eigen invulling mijn leerrichting te bepalen d.m.v. meer specifieke WFT-certificaten. Echt perfect dus, voor iemand die (nog) helemaal niets met de branche heeft. Geweldige kans om me te ontwikkelen.
  10. Zijn geen geintjes hè!
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 76
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste