Conversatie tussen chuchu en Lloro

38 Profielboodschappen

Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ouweee. Ik ben het hier allemaal ook nog maar aan het ontdekken hé, eerste jaar.
  2. Ben niet zo'n festivalganger

Heb m wel in mn agenda gezet. Kijken we even :-)
  3. Ja ik gebruik Facebook voor alles. En zeker voor het vinden van feesten.

Maar goed, 27 juli Festival Macumba. Komende weekeinden zit ik 'n beetje zonder strakke feestplanning/met examens.
  4. Darlingstraat, tegen Diemen aan. Vind de Bijlmer niks moet ik eerlijk zeggen maar de stad bevalt me erg goed.
  5. Ik heb bij "verslaafde" ook een ander beeld maar daarom schrok ik juist van die hoeveelheden van je en zocht ik een neutrale bron. Mja je hoeft geen dakloze te zijn om verslaafd te zijn, voor de rest heb je het vooralsnog geweldig op de rit maar dat is geen reden om er niks aan te doen. En elk huisje heeft z'n kruisje.
  6. Thanks man.

Heb bij de veslaafde altijd nog een ander beeld voor ogen. Het is lastig te erkennen dat er een probleem is als alles nog perfect functioneert. Maar bon, het is dan ool niet de val die je doodt
  7. Mijn sociale kring heeft best wel een ander referentiekader maar ook volgens Kennislink ben je met die hoeveelheid al een van de 3% grootste drinkers van NL en verslaafd. Dus het is echt wel een beetje veel maar dat zegt iedereen hier ook wel. Goed dat je zo eerlijk bent dan jn elk geval en ik denk dat lange tijd cold turkey dan inderdaad wel echt goed is. Succes
  8. Vind t persoonlijk altijd nog wel meevallen. Maar dat zegt wss al wel het een en ander
  9. Als de amplitude van je gele straal maar niet afneemt. Ik blijf ook niet altijd sober meer helaas, geen doen man.
  10. Hahaha. Dat eerste heb ik toevallig afgelopen donderdagnacht staan doen Was mooi, met die harde wind.

Maar probeer ondertussen al wel een jaar minder te zuipen. De frequentie is inderdaad gezakt, de amplitude helaas nog niet.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 38
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste