Conversatie tussen JoelReal en UltraMarijn

12 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Hehe, zitten overigens geen spoilers in. Maar snap wat je bedoelt. Doe ik meestal ook.
  2. Pff, ik kan niet wachten tot ik 'm kan zien. Heb stiekem niet heel je review gelezen hoor, doe ik in z'n volledigheid wel als ik de film gezien heb...maar ik heb je toch wel een like gegeven
  3. Ik ken eigenlijk helemaal geen Shakespeare-werk, dus ik zou 't niet weten. Valt me wel op dat ze bijna alleen maar fluisteren, in de trailer.
  4. Klopt, komt heel goed tot zijn recht in de bioscoop. Had alleen erg moeite met de taalgebruik. Ben ook geen grote Shakespearian.
  5. Precies ja. Echt zonde. Dat is geen manier van films kijken...of nja, "kijken" inderdaad, maar of je er van houdt...?
  6. Ik wist van tevoren dat hij een cameo in de film had en had wel geruchten gehoord dat hij een stormtrooper speelde. Maar toen ik zijn stem hoorde had ik het meteen door
  7. De laatste tijd eigenlijk niet. Voor deze studie zal ik als eind project een 10 minuut durende teaser van een feature film moeten produceren. Heb tijdens mijn stage en vorige studie wel wat producties gedaan. Maar niet bepaald dingen waar ik heel trots op ben

    Heb een aantal dingetjes wel op VZF gezet. Deze bijv. hebben we destijds gewoon in wat tussenuren gemaakt dus heel low key
  8. Nice! Lijkt me erg leuk. Heb je ook in je vrije tijd of voor de studie al wat dingen gemaakt die te zien zijn?
  9. (Creative) producer. Maar ja niet de meest makkelijke industrie natuurlijk, dus zet niet te hoog in
  10. Ah cool man! Wat zou je dan willen worden/doen, "als je later groot bent"?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste