Conversatie tussen FernandoC en X

25 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. nog nooit van gehoord bro
  2. Helpt niet mee dat media houdt van sensatie dus elke crash wordt breed uitgelicht. Als je er niet diep in zit kan je dat lezen en niet weten dat er gelijk een herstel gaande was.
  3. haha bro ze gaan zien over een jaar of 5
  4. Haha ben getraumatiseerd door die crash. 500eu ofzo werd 20. Nu paar honderd weer, maar toch. Probeer wel research te doen etc. Maar heb niet het vertrouwen nog wat ik wel in aandelen heb. Maar blijf updates posten
  5. kom naar crypto g, ben me investerings carrière ook begonnen met aandelen, ging sloom af tho.
  6. Thnx. Crypto miljonair jij, dus tijd zat he
  7. laat maar weten als je vraag hebt g of iets anders ik ben hier
  8. Ah oke, ja dacht misschien voor het storen .. cent/euro per jaar. Maar nice dat het niet zo is, kan ik daar binnenkort rustig beginnen met BTC/ETH kopen. Thnx iig.
  9. Eten als in dat opeens 1000 doge 900 wordt bv? haha nee man zijn geen opslag kosten ofzo, anders zou niemand z’n munten erop laten. Transactie kosten enkel als je dus een transactie maakt en die zijn ook nier overdreven hoog ofzo, volgens mij zelfs een van de goedkoopste
  10. Ah oke nice. Binance eet wel om de zoveel tijd een beetje van je coins voor het storen, toch? Of enkel de transactiekosten?
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 25
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste