Conversatie tussen Noordzijde en Laird

16 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Jawel, maar zo'n PVDA bv. Die is wel heel fanatiek anders bezig dan tijdens de verkiezingspraatjes beloofd is. Merendeel van de stemmers stemden er ook op om de VVD te dwarsbomen maar die liggen lekker samen lepeltje lepeltje.
  2. Da's dan net weer 't verschil tussen landen als Amerika en Nederland. Hier zijn partijen gedwongen standpunten in te slikken of aan te passen om op die manier consensus te bereiken met anderen. In Amerika kan een partij volledig zijn standpunten uitwerken als het een meerderheid heeft.
  3. Klopt, maar het wijkt altijd wel heel erg af van de verkiezingspraatjes.
  4. Is ook helemaal niet erg.
  5. Ik natuurlijk uit het zuiden. ( Schijndel ) Maar woon nu dus in Schiedam na een paar jaar in Rotterdam gewoond te hebben. Het uitgaan vid ik daar ook niet zo bijzonder. Ouwe haven bij mooi weer is wel aardig. Maar heb zelf ook veel meer met een stad als Nijmegen, Maastricht of Den Bosch wat uitgaan betreft. Maar ben dan ook vooral een terras en kroegmens.
  6. Zeker de moeite waard. Ikzelf kom uit het Westen, maar Nijmegen heeft wat mij betreft tegenwoordig een streepje voor op Rotterdam. 't Is dat Feyenoord uit Rotterdam komt, anders zat ik er zelden tot nooit.
  7. Volgend jaar maar s n paar daagjes Nijmegen boeken. Leuk weekendje uit en mijn vrouw is er nooit geweest.
  8. Ken het echt niet, haha. Ik kom dan ook voornamelijk in de meer 'mainstream-kroegen' zoals De Drie Gezusters, de Malle Babbe maar ook voornamelijk Carolus Magnus (studentenvereniging).
  9. O dat is wel erg jammer ja. Vechtenniet veel voor destijds. Heb even gegoogled maar de ambassadeur: kwhttp://www.theagenda.nl/v33606_discotheek-l-ambassadeur.htmlam en kadans bestaan nog.
  10. Nee, ken 't verder niet. De terrasjes in de Molenstraat zijn er nog wel. Die op de Grote Markt ook wel maar lopen niet echt qua uitgaan. Tegenwoordig is alles toegespitst op de Molenstraat, daarnaast heb je nog wel enkele andere kroegen die leuk zijn. De enige echte discotheek is The Matrixxx, maar daar komen voornamelijk allochtone jongeren om te vechten et cetera.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 16
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste