Conversatie tussen edodevries en chuchu

9 Profielboodschappen

  1. Ik zie dat het antwoord gewoon al in de gequote vraag staat NVM.
  2. Ik hou er wel van, tbh.
    Sowieso qua vermaak.
    En t laat soms ook zien wat er in bepaalde koppies omgaat.
    En het is internationaal; voor lui die onder bepaalde kutregimes moeten leven kan t een uitkomst zijn. Al blokken die vaak dit soort sites.

    Zou t zelf niet snel doen, hoor; anoniem blaten.
  3. Anoniem posten vind ik zoiets gaars he... Kan je dus vanalles brullen zonder gevolgen. Internet is echt te wetteloos voor mijn goesting. Wat jij?
  4. Ik weet niet man. Is redelijk anoniem allemaal. Geen idee hoe dat werkt allemaal. De AIVD monitort het iig wel intensief. Was een paar jaar terug ook een keer een school shooting aangekondigd. Toen kwamen ze redelijk snel in actie. Maar die gast had geloof ik ook wat namen gepost waardoor het achterhalen van de school en klas do-able was. Maar ik weet t niet precies man.
  5. Maar mag allemaal gewoon? Worden toch een aantal redelijk twijfelachtige dingen gepost waar vervolging van mogelijk zou moeten zijn.
  6. Haha ja mooi hè. Daar zit gespuis G. Erkenbranders en echte nazis. Maar het is een stuk minder sinds dit:

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...atie~b84d2136/

    Ze beschuldigen sommige "normies" of trollen ook regelmatig dat ze van de AIVD zijn
  7. Thanks
  8. Jep, 2-1 voor de Boston Bruins tegen Chicago.
  9. Interwebz. gewoon via google kreeg ik dit. Zeldzaam genoten van die actie.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9