Conversatie tussen wardzijden en Kasper

24 Profielboodschappen

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Ik wacht eigenlijk nog op nederige excuses, maar ik vrees...
  2. Vooral mooi hoe jij het hele stuk van VI had moeten lezen, implicerend dat jij iets fout hebt gedaan. En dan vol terug zijn hok in sturen. Niks mis mee, helemaal niks mis mee.
  3. Even de rekenradars laten draaien. Dit moet je toch gewoon zien lijkt me
  4. Zag net die 1-2 van Hapoel en het was de speler van Twente die lag. Die spits van hun kruiste onnodig voorlangs zo'n beetje op het moment van schieten. Neig toch naar hinderlijk buitenspel
  5. Misschien wel hoor, er zijn ook een aantal communicatiestudenten die de minor Sportjournalistiek volgen. ICM volgens mij
  6. Ja dat is wel vet ja. Is wel anders als je Communicatie Management studeert, geen kans om langs dat soort grootheden te komen. Maar zeker vet, mooi dat je ook een echte held tegen bent gekomen ( Eijkelkamp )
  7. Ok gedurfde beslissing. Ik heb vorig jaar iets gelijks gedaan door vroegtijdig met vakantie te gaan, maar nu heb ik er weer heel veel zinnen. We doen ook heel veel leuke en mogen veel (zie zo het Opleiding/Studie/Werktopic).
  8. Ok ok, zeker nice. Keep me up to date, ben wel geïnteresseerd in hoe de site eindigt. Verder heb ik besloten om een jaar even niet te studeren. Merkte aan het einde van vorig jaar dat ik me niet meer volledig kon focussen en dat mijn punten daardoor te slecht werden. Heb de vakantie afgewacht om te kijken of dat minder werd, werd t niet en toen kreeg ik een aanbod om bij CIZ te werken met top collega's, heb dus besloten om een jaar te werken omdat ik denk dat ik dan weer de zin heb om door te gaan met studeren. Werk er nu een paar werken, vind t top werk en ik heb er tot dusver nog geen spijt van.
  9. Die faculteit daar bedoel ik
  10. VR is al een oude site, die er even uitgeweest is en nu weer terug aan het opbouwen gaat. Ben via Twitter benaderd en denk inmiddels mee over de site en alles. Ben niet direct verantwoordelijk ofzo. We gaan het zien, ik weet ook niet precies wat er gaat gebeuren en wanneer.
    Zit jij trouwens nog op de SvJ
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 24
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste