Conversatie tussen chuchu en King_Eric

176 Profielboodschappen

Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Ik ga morgen richting Stoumont. Mijn plan is om over Aken te gaan. Denk je dat het dan lukt via Eupen en Malmedy.
    Of is het wellicht beter om er aan de oostkant bv langs te rijden naar beneden. Wat denk je dat de meeste kans van slagen heeft?
  2. Beiden zijn top, maar ik vond Medici persoonlijk leuker. Al is dat misschien niet noodzakelijk omdat de serie beter was. Ik ben gewoon altijd al gefascineerd geweest door Firenze en die Medici-geschiedenis. Maar veel plezier met beiden in ieder geval. Beetje jaloers dat je die nog voor het eerst kan bekijken
  3. Ik heb een aantal routes gedeeld via Strava. Check eens of dat gelukt is. Ik weet niet of je een stukje met de auto kan/wil rijden eerst of direct met de fiets uit Durbuy wil vertrekken? In het laatste geval ga je je rit iets langer moeten maken, of een stuk uit mijn route(s) knippen.

    - Ardennen route dicht bij Durbuy is een deel van de wedstrijd Luik-Bastenaken-Luik. Ook mooi, maar mogelijks iets vaker een grote baan dan de bovenstaande route.

    - Ardennen route dicht bij Durbuy 2 is losweg gebaseerd op een deel van Tilff-Bastogne-Tilff. Mooie route over grotendeels rustige en mooie wegen (voor zover mogelijk in de Ardennen)

    - De derde route (gedeeltelijke Elias rit) is zeker de mooiste van de drie, maar ook de meest uitdagende qua hoogtemeters en (steile) beklimmingen. Maar je kan in Stavelot een aantal lussen met zware hellingen afsnijden als je voelt dat het teveel zou worden. Deze rit passeert iets minder dicht bij Durbuy dan de vorige.
  4. Zeker. De buurt van Trois-Ponts, Stavelot, Malmedy en Spa is wielerwalhalla daar. Ik check sebiet wel eens voor een route.
  5. Ik zit in de buurt van Durbuy. Heb je een leuke route oid van iets van 80km ofzo?
  6. Aight no worries. Heeft ook geen bloedspoed, is eigenlijk helemaal niet belangrijk.

    Vond de abstract ivm BBC artikel wel echt veel gematigder. Maar begreep geloof ik alleen de eerste en laatste zin, al zat daar wel de conclusie in besloten volgens mij.
  7. Ik heb de paper nog niet gelezen, ik check die wel eens dezer dagen. Momenteel iets teveel andere zaken af te werken.

    Maar op basis van het abstract lijkt het wel iets veelbelovend ja. Al is het altijd nog afwachten of dergelijke zaken die lokaal werken bij een bepaald genotype ook elders zouden werken in andere populaties van dezelfde soort. Dat zal sowieso nog afwachten zijn.
  8. Nah, zal wel niet. De staten hebben nog veel macht daar voor dit soort beleid.
    Maar die kerel doet alleszins rare dingen. Draait om de twee dagen weer 180°. Ik kan me voorstellen dat experts allerhande er ondertussen horendol van worden.
  9. Als het Trump ligt mag ik je geloof nog afrekenen ook op 2 mio extra doden ipv 1 mio
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 176
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste