Conversatie tussen stevenL18 en DonK

9 Profielboodschappen

  1. Omdat dat de regels in dit spel zijn Zie de openingspost. Week 22 telt niet mee, dat is dus de periode vanaf boxing day t/m nieuwjaarsdag. El_Buitre heeft dat ook nog ergens in een reactie gepost, dus ik lul echt niet. De reden is omdat anders alleen teams met spelers uit Engeland punten kunnen scoren omdat voor de rest nergens gevoetbald wordt.

    edit: kleine correctie, telt niet mee voor de CUP.
  2. ''De periode dat Engeland die extra wedstrijden speelt (rond de Kerst), telt namelijk niet mee in de Fantasy Football. Daar verdwijnt die 'winst' dus.''

    Waarom zou dat niet meetellen?
  3. Daar moet ik je toch corrigeren, aangezien Sanchez zeker niet veel meer wedstrijden gaat spelen. De periode dat Engeland die xtra wedstrijden speelt (rond de Kerst), telt namelijk niet mee in de Fantasy Football. Daar verdwijnt die 'winst' dus. Tevens hebben ze in Portugal ook een league cup, en speelt Wenger de Engelse League Cup met de reserves. Dat samen met het hogere winstpercentage en dus ook grotere kans om individueel uit te blinken gaat JM meer punten scoren dan Alexis vermoed ik.
  4. Ja kan het altijd proberen natuurlijk.

    Hij speelt inderdaad bij de beste club in Portugal, maar er zijn toch wat kritiekpuntjes.
    - Het is nog onzeker of hij bij FC Porto blijft. Het zou zomaar kunnen dat hij volgende maand voor een andere club uitkomt.
    - Dat FC Porto meer wedstrijden wint in percentage in vast ook wel een feit. Echter spelen ze in Engeland veel meer wedstrijden = meer punten. Bovendien heb je daar nog twee bekertoernooien en verwacht ik dat Arsenal verder in de CL komt dan FC Porto. Ik ben dus (nog) niet overtuigd!
  5. Kan ik je nog proberen over te halen? Jackson Martinez speelt bij de beste club in Portugal, en gaat dus ongetwijfeld meer wedstrijden winnen dan Sanchez (daar krijg je ook punten voor), én zeer waarschijnlijk meer doelpunten maken.
  6. Wil jij Suarez ruilen tegen een van mijn verdedigers in de fantasy football? Vast niet, maar gokje (kan van beide kanten goed of juist slecht uitpakken). Ik heb 6 verdedigers en jij 4 aanvallers dus qua teams kan het in ieder geval. Bedenk me wel dat het vanuit mijn kant alleen kan met iemand uit de EPL, dus Sagna.
  7. Jij mag weer draften.
  8. Jij bent aan de beurt voor de draft.
  9. Volgens mij heb ik je toegevoegd op PSN, DonKarst daar ook. Ben je er klaar voor? Succes en veel plezier.
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9