Conversatie tussen Mephisto en The Man

17 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Dat doen chefs meestal wel, je een beetje mindfucken met de dingen waar je onzeker over bent of twijfelt of het wel goed is. Doen ze altijd eerst die dingen die je niet boeien, en als laatst of helemaal niet het gene wat je graag wilt weten haha
  2. Ja man. Haha, ik zat daar echt met dat vlees, van dit mág gewoon niet mislukken. Was er een beetje bang voor, maar was goed te doen. Die chef zat me wel een beetje te fucken met mijn onzekerheid erover. Dit was goed, dat was goed. Vlees; geen uitspraak. Maar uiteindelijk had dat wel de hoogste beoordeling.
  3. Haha, nja, mooi toch dat het uiteindelijk is gelukt Nog nooit gedaan
  4. Ik maakte vlees. Dus ik snijd dat ding open. Is ie nog helemaal rauw na een half uur! Maar rare was ook wel de bedoeling. Uiteindelijk een 7.5 voor het vlees en 7.3 voor het totaal. Wat echt verreweg het hoogste was in de 'klas'. Mooi
  5. En, hoe ging je kookshizzle?
  6. Dat ligt aan de grote van de pit die je gebruikt. Thuis hebben we zeg maar een grote, twee middel en een kleintje. Ik gebruik altijd een van die middel (normaal formaat pit) die zet ik dan meestal vol open. als het vocht gesmolten is en als je dan je vlees erin hebt liggen, gaat het spetteren, in het begin geen probleem, dat hoort zo. Maar zodra je een beetje de baklucht van het vlees gaat ruiken, kun je hem het beste een kwart slagje lager draaien.

    Je kan ook gewoon om en om bakken, en dan in de oven, maar dan duurt het meestal wel wat langer en is de kans groter dat je vlees te ver doorslaat (ik neem aan dat je een biefstukje of iets wel wat rood wil hebben aan de binnenkant )

    Als je bijvoorbeeld een schnitzel bakt, gewoon om en om tot de buitenkant gaat verkleuren, dan lager draaien en verder bakken, gaat prima dan.

  7. Haha bedankt.

    Maar ja, wat is precies te hoog met een fornuis? Vind het vaak lastig in te schatten. Zal voor mij vooral wel iets voor het weekend zijn.
  8. Je mag
  9. Of moet ik die ene speler doorgeven???
  10. Jij mag draften!
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 17
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste