Conversatie tussen Mephisto en J-Roc

9 Profielboodschappen

  1. Dan is die van mij wel van een hoger niveau. Jebroer
  2. -Jebroer
  3. Meer details?
  4. Je zoekt het in de goede hoek in ieder geval.
  5. Ja, weet niet. Kijk, naar aanleiding van eerdere ervaringen ben ik eerder bang dat ik de kroeg onderkots. :')

    Maar drank opzich... Ik hoef het niet per se. Speciaalbier is leuk inderdaad. Maar als ik ga zijn vaak het rondjes en dan sta je soms met twee bierflessen in je hand. Ten eerste heb ik geen haast, ten tweede vind ik het ook niet echt fijn voor mijn gezondheid.
  6. Naja, het is leuker na een paar shots. Maar om dat nou altijd te herhalen is ook geen doen, ook kost het een fortuin en ben ik geen standaard debiel.

    Ik ga liever speciaalbieren drinken in een pub o.i.d.

    Leuke meiden vind ik toch niet in de club. Beter kijk je in de bieb etc., alleen het nadeel is dat ik weinig tot geen boeken lees.
  7. Nee. Ik kan vrij veel drinken tot ik mijn gezicht voel tintelen maar dan ben ik mentaal nog gewoon vol bij bewustzijn. Heeft niet zo'n effect op mij, volgens mij. Bij jou dan?
  8. En kan alcohol de avond leuker maken bij jou?
  9. Echt he. De leventje is zwaar. Ik heb me denk ik in totaal toch wel een aantal maanden in dat uitgaanswereldje gestort maar de leuke avonden zijn op een vinger te tellen
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9