Conversatie tussen Mephisto en chuchu

15 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Mooi ook he, dat we zo'n beetje elk jaar weer dezelfde discussies voeren hier
  2. Haha lees een paar keer dat je het niet weet, dus je twijfelt nog, zullen we maar zeggen haha. Achja, het is wel leuk om te doen en inderdaad, na je studie kan je ook nog gaan. Ik zou ook eerst de verplichtingen af willen ronden voordat ik zou gaan, dan ga je ook lekker wat onbezorgder op reis. En thesissen gaan traag ja, heb ook wel een maand moeten wachten op feedback, waar ik per se op moest wachten omdat het enige wat ik nog moest doen die feedback verwerken. Enorm frustrerend.

    Ja, ik heb een project gedaan waar ik geld moest inzamelen. Dat viel behoorlijk tegen, zou je aanraden om les te gaan geven. Heb je ook direct een betere connectie met de taal. Maar reizen met AIESEC is wel heel leuk, je hebt daar dan direct aan de universiteit waar je aan verbonden bent direct veel "vrienden" die je meenemen en je helpen met allerlei dingen. Geldt niet voor alle landen; heb slechte dingen gehoord over met name Egypte en China maar Kenia was wel top geregeld en in Brazilië, Colombia etc. heb ik wel goede verhalen gehoord. Maar daar werd AIESEC Wageningen vast meer van.
  3. He Chuchu, ja weet niet. Het staat even stil. Ik heb nog steeds niet echt een bevestiging gehad van mijn thesisbegeleider, maar neem aan dat dat wel goedkomt. Of ik het dan nog doe, of niet, weet ik niet. Ik ben dan waarschijnlijk wel beter voorbereid dan ik nu ben. Ik denk dat ik het wel lekker vind om na m'n thesis er even uit te gaan, stage zie ik toch minder tegenop. En m'n thesis heb ik totaal geen zin in, dus misschien is het ook maar beter dat ik die eerst 'even' doe. Het gaat alleen zo traag allemaal, volgens mij ben ik al meer dan een maand bezig met de communicatie en is er nog niets gebeurd.

    Maar jij bent na je studie gegaan toch? Wat voor project is dat dan?
  4. Mattie!

    Vertel me over je AIESEC plannen als je wilt. Waarom Brazilië/Indonesië en wat voor een project wil je gaan doen; lesgeven, of NGO's helpen ofzo?
  5. Ja nu is het is best ruk. Teletekst - Old skool JWZ - gaat voor 17 graden met 40% kans op zon. Dat is do-able.

    Als het weer niet slechter wordt dan dat, dan ga ik wel ja. Ik wel dat ik wel ff rond 18:00 van het terrein ga om ergens naar Messi en Co te kijken. We kunnen evt. ook dan ff meeten in een sportkroeg ofzo? en samen bier hijsen en voetbal kijken.
  6. Ah dat is wel goed, de laatste dagen toch wat grauw.

    Maar jij gaat sowieso wel?
  7. Ja vond ik ook. Het weer wordt ook wel redelijk decent.

    Aight aight. Stuur ff een appie als je toch gaat.
  8. Hey! Weet ik nog niet, klinkt wel vet, maar als mijn vrienden uit Den Bosch bellen om voetbal te kijken ga ik denk ik daarheen. Moet nog even kijken
  9. Ga jij naar Woetstok zaterdag?
  10. Haha, bedankt! Ik had haast. Ik ben ook wel benieuwd, maar zag net dat Olivier al wat had gezocht. Al heb ik dat verder niet gelezen. Vind dat zelf ook wel interessant. Veel dingen die ik leer zijn denk ik vooral gericht op prestatiebevordering en niet zo zeer herstel na die prestatie.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 15
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste