Conversatie tussen PlayaBanboy en marcel013

47 Profielboodschappen

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
  1. Ja Martin Luther King Day in Amerika, dus spelen ze daar lekker overdag. Ga vanavond wel het nodige kijken en wat live betten. Heb ook een combo vooraf gemaakt met Dallas op winst (handicap +5,5 punten), LA Clippers op winst en NY Knicks op winst (handicap +6,5 punten). Quotering van 3,17.
  2. Ooh oke. Ik ben gisteren weer beetje begonnen. Heb m'n gestorte bedrag weer direct geïnd zodat ik geen verlies maak. Heb nu 20E vrij spel. Ik zie dat er NBA is vanavond. Zit daar wat interessants bij dan?
  3. Ik heb wel wat wielrentips voor deze week Zal die er zo wel even inzetten. Maar is bijna geen activiteit meer in dat topic, dus post ik er ook amper nog.
  4. Ik heb wel eens op Internet gelezen dat gezinnen onderling in een familie die kaarten verdelen dus had misschien gekund.

    Op jezelf wonen is beter man. Ik blijf 1x 's nachts op voor NBA, meteen een zeikende ma Maar volgens mij slaapt ze inmiddels hehe.
  5. Ooh oke. Jij woont op jezelf toch?
  6. Ik verwacht eigenlijk niet zoveel corners. Meer een afwachtend potje dat Juve met 0-1/2 wint.
  7. Ik kan behoorlijk neutraal NBA kijken. Heb niet echt een lievelingsteam, wel lichte voorkeur voor de Celtics. Verder kijk ik vooral de potjes waarop ik gebet heb ja, logischerwijs.
  8. Geen tijd, ben aan ´t werken.
  9. Ik kom d'r aan.
  10. Oké, zal eens kijken.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 47
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste