Conversatie tussen Gladde Chevin en King_Eric

80 Profielboodschappen

Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
  1. Dat laatste geldt in zekere mate ook wel voor het Ruslandtopic helaas. Gelukkig is GeoGuessr nog leuk!
  2. Het Rusland topic is nog één van de weinige dat ik volg hier. En niet in geringe mate door jouw bijdragen. Maar de rest is echt een drama geworden. Het Covid topic was nog 'leuk' in het begin, maar eens de wappies het overnamen was het ook wel gedaan daar.
  3. Tijd om daar iets aan te doen
  4. Daar zou ik enkel recht op hebben als mijn eigen scores afgelopen zomer niet nog dramatischer waren
  5. Oja dat was ook zo!

    Nou, ook als je klaar bent met het spel ben je welkom om dagelijks even te komen lachen om mijn belachelijk slechte scores.
  6. Heb er een tijdje aan meegedaan vorige zomer. Ik vond het wel leuk, maar het begon na een aantal weken wel wat te vervelen. Misschien dat ik komende weken weer eens inpik.
  7. Zelfde geldt voor mij, haal er geen plezier meer uit en lees ook geen waardevolle informatie meer itt tot de eerste weken/maanden van de pandemie. Dat was nog wel gaaf.

    Heb je het GeoGuessr-topic al ontdekt? Leukste topic van het forum, en ook gewoon een leuk spel.
  8. Dat topic is echt verziekt. Ik post er bijna niet meer de laatste maanden, tenzij gewoon wat feitelijk nieuws. Ik word er alleen maar geïrriteerd door haha.

    Had het hier ook beter zo gelaten achteraf gezien.
  9. Thanks
  10. Ik lees nu dat de architect van die in Warsaw ook één van die 7 in Moscow heeft gebouwd. In mijn ogen de mooiste, het hoofdgebouw van de Lomonosov universiteit.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 80
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste