Conversatie tussen DonK en *NERAZZURRI*

27 Profielboodschappen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
  1. Hey Nera, doe jij ook mee met golf-poultje (gratis) vwb Masters vanaf donderdag? Zie golf topic.
  2. Dan vergelijk je het product en de gebruikers met elkaar. Niet de 'handelaar'.
  3. Ik gebruik het geen van tweeën eigenlijk. Heel misschien soms in de trant van 'moet je die gast daar eens zien', of 'ik ben te gast bij die en die' ()
  4. Gast..
  5. Het is absoluut een geweldige sport, maar ook een frustrerende (zul je nog wel merken). Je zult dagen hebben dat je niet eens in de buurt komt van je handicap, en je snapt niet waarom niet

    Maar zo mooi verder. Je komt op de mooiste plekjes, het gevoel bij die perfecte bal die zelfs Tiger niet beter had kunnen slaan (bij hoge uitzondering komt dat ook voor), lekker buiten zijn, maar ook bij mij althans de drang en de motivatie om beter te worden. Heel mooi werk!
  6. Lijkt me prima. Is ook niet goedkoop, heb zelf afgelopen 1,5 maand best veel gespeeld maar dat merkt je bankrekening direct helaas. Wel bijhouden op de drivingrange hoor, anders is je handicap heel snel als sneeuw voor de zon verdwenen kan ik je vertellen..
  7. Anders Spaarnwoude een keer als je wat beter bent geworden, haha Ben aardig verslaafd geraakt de laatste tijd. Probeer zeker 2x per week te gaan en erg gemotiveerd beter te worden (maar dat gaat langzaam natuurlijk..)
Profielboodschappen 21 t/m 27 van 27
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123