Conversatie tussen Lloro en Harvey

18 Profielboodschappen

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
  1. Geldt ook bij >3 uur vertraging btw.
  2. >3500km, daarom kreeg ik die 600 euro. Wordt inderdaad erg netjes afgehandeld door EasyJet allemal, ga dit wel in m'n achterhoofd houden dat ze wel de voorkeur hebben.
    Denk dat ik er anders ook wel snel achtergekomen was hoor maar jij zei 't als eerste. Had zoiets niet eerder meegemaakt.
  3. Haha damn, >2500km is dat toch? Lekker man, gaat wel soepel zeg. Ik moest 3 maanden op een bevestiging wachten toen ik zo'n verzoek indiende bij Eurowings.

Je wist niet van die financiŽle vergoeding? Mooi dat internet, gewoon random een meevaller van 600 euro.
  4. 600 euro compensatie bevestigd gekregen, het was precies ver genoeg voor de maximale compensatie. Dank je voor de tip. De vlucht kostte 40 euro.
  5. Geen idee meer, maar zou goed kunnen. Staat me iets vaag bij wel.
  6. Nou ja we hadden een vrij principieel meningsverschil daarover toch.
  7. Die snap ik even niet, welk topic dacht je?
  8. Niet zo zeer, ik vond "bizar" overdreven als kwalificatie.
  9. Klopt, maar jij en PoeS blijven maar vragen stellen. Ben er wel klaar mee haha
  10. Dat "we" China diplomatiek hard nodig hebben in de klimaatproblematiek, al is mij eigenlijk onduidelijk of dat is t.o.v. de VS.
    Feitelijk hebben we in de aanpak natuurlijk alle grote uitstoters nodig, incluis onszelf.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 18
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste